Gå til innhold

EL ca 26. desember - noen flere rundt den tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har holdt meg som tilskuer en liten stund, men nå er jeg tilbake...

Jeg hadde EL i går (hvertfall iflg kalkulatorene). Bruker ikke tester, men pleier å følge med på EL- slimet.

Har prøvd å bli gravid en stund, men det har ikke klaffet foreløpig. Har rett og slett forsøkt å ikke tenke så mye på det, men det varer ikke lenge av gangen. Nå sitter jeg og venter i spenning på om TR kommer ca 8. januar eller om det har klaffa denne gangen. Lenge å vente på svaret... Har i allefall hatt sex rundt EL og på selve dagen denne gangen, så da skal det jo være fullt mulig at noe har skjedd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, og god jul!

Jeg hadde el 24. desember, og håper det ble full klaff da. Har to barn fra før, og vi prøver nå på nr. 3.

Skrevet

EL var 25.desember her, i følge kalkulatoren. Tror nok det stemte

Krysser fingrene for oss;)

Skrevet

Etter beregninger hadde jeg EL 24. eller 25. Nå er jeg så spent på om TR kommer eller ikke om noen uker. Jeg vil bli gravid NÅ!

Skrevet

Jeg har ikke regnet sånn på det enda. Er i min første PP, så vi tar det litt som det kommer enda. Er "liksom" enig med mannen min om at vi ikke prøver, men er åpne for det dersom det skjer - og derfor har sluttet på pillen. hehe... så kan jeg jo bare la han tro det. Men jeg prøver iallefall.

Men jeg fant ut at dersom jeg blir gravid nå, blir termin omkring 20. september. Så da må EL være omkring nå, dersom jeg har vanlig syklus (noe jeg heller ikke vet helt sikkert.)

Skrevet

Hei :-) Jeg har el omtrent nå. Kjennes hvertfall som om el er på vei, så her kjører vi på for tiden. Håper vi lykkes alle med el nå, så kan vi slå følge over til 1. tri. Har jo vært en gravidbølge her i jula, så vi får lage vår egen på nyåret ;-)

Skrevet

Høres bra ut med en ny bølge på nyåret! Jeg er med =)

Lykke til alle sammen, håper det klaffer for oss denne gangen!!

Klem =)

Skrevet

Kaster meg på bølgen. EL 25. - 26. Virket hvertfall som jeg hadde det:-)

Håper på mange positive tester i Januar!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Tror jeg hadde EL på julaften:) Hadde sex natt til julaften, da kjente jeg EL-vondt, så jeg er veldig spent.....

Skrevet

Ifølge el-testene hadde jeg el 27.. Syns også det er lenge å vente på svaret! Håper jeg klarer å få tankene over på noe annet når jeg begynner på jobb etter juleferien:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...