Gå til innhold

April: Vært på legevakten :(

**synne**

Anbefalte innlegg

Halsen min blir ikke noe bedre...;( Og sliter med lite søvn pga det.. Så i dag prøvde jeg å få tak i fastlegen, men det var jo ikke mulig... Så ringte daglegevakten her, og fikk time 11.20. Kom inn 11.45...var inne 2 min, så var det ut og vente for å ta blodprøver og streptokokkprøve...så var det venting for å komme inn til legen igjen... Og når det endelig ble vår tur, nei da skulle han til lunsj!! Måtte vente nye 20 min -med utålmodig snuppe på armen med bleia full av bæsj... -og hadde selvfølgelig ikke bleie med... *Stønn* Så kom vi omsider inn til legen igjen, og så ser han 2 sek på prøveresultatene, skriver ut penicillinkur og så kunne vi gå.. Kunne han ikke bare gjort dette før vi måtte vente 20 min?????!!! Han visste jo hva vi var der og venta for???!!!

Han var dessuten helt grusom, fyren.. Satt der så henslengt i utslitte klær, så skikkelig ustelt ut.. :( Usj.. Håper vi slipper å gå dit igjen!

Og så er det jo typisk at når man kommer til legen så er symptomene nesten borte. Han sa at det ser ut til å være på retur nå.. -Jadda... Nå er det dobbelt så ille igjen, og gleder meg virkelig til i kveld! Uff..håper det virker med medisinene jeg fikk!!! Men sa nå til ham at på dagen så er det nesten ingenting vondt..litt er det jo...men det øker på til kvelden og utover natten. Får ikke sove, og må ta minst to paracet for å få blund på øynene...

Jaja..nok klaging fra meg nå.. Får rydde litt til vi får besøk i kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Usj da. Ikke bra. Var det streptokokker da? Sliter med en merkelig hals her jeg og. Ikke sånn halsbetennelse-hals, men skikkelig vond klump når jeg svelger. Akkuratt der som nese og hals møtes, skjønner? Og av og til kommer en sånn ekkel smak i munnen, usj og æsj.

Får håpe medisinen hjelper. God bedring, søte deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :) Nei, var ikke streptokokker... Det sjekka de... Hadde litt forhøya verdier på crp, men bare litt... 28 eller noe sånnt... Høres ut som du har det samme som meg... Og det er langdrygt!!! :s

Nå har øyekatarren slått helt ut hos meg i tillegg... Hadde jo sånn litt her før jula, men det kom og gikk som det passa seg liksom...Men nå har vi det gående... Pluss at magen begynner å lage krøll.. :( Skal bare se at vi får omgangssyken i tillegg her nå... Da, altså... Nei, usj... Vi har nok nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du er bedre i dag da. Og at ikke omgangsyka har slått dere ut. Det går vist overalt. Her er faktisk halsen bedre, men hoster litt. Men det går nok over snart.

Håper dere er kommet dere vel frem til øya, hilse alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...