Gå til innhold

privat UL i Stavanger:)


Spira31

Anbefalte innlegg

Hei! Åh, så vanvittig deilig! Nå har eg òg vært på UL. Var på Hinnaklinikken (for de lokalkjente) og de var kjempeflinke og ikkje minst greie der, de tok meg nemlig innimellom noen (hadde ikkje fått bestilt time!)... og alt såg heilt perfekt ut! Terminen blei satt ein dag fram (kanskje bare eg så e litt dårlig te å regne ut, men det e jo litt avvik på nettsider då)..uansett termin 08.08.07 og 8+2 på vei:)

Lille "ludde" var 17,10mm og hjertelyden var på 167.. me såg hjertet bankte og hodet og sånt og til og med et par hender! bittelite då og det gjekk ganske fort,og hu damå der viste kor mye den lille vokse bare på ein uke...det e jo fantastisk å tenka på! Veldig godt å ha det skikkelig bekrefta, ja og så viste hu oss plommesekken osv.. :) glede meg bare te beg.av mars nå når den "skikkelige" UL ska ver;-)

den kommende pappa va òg med, så føles det kanskje ennå mer virkelig for han òg.. tenke på at menn får jo ikkje akkurat sånne trøtthets/kvalme osv-symptomer som oss...

 

oi nå skravle eg;)

 

ha ein strålendes dag og kos dere med magen!

 

klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var det 3D eller vanlig UL? har litt lyst å prøve 3D denne gang, men vet ikke om noen i stavanger...

Lykke til med den lille- kjekt å høre at alt var bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare lurte om om du har vært hos lege før du var hos gyn? jeg har også lyst å bestille time til gyn, men jeg vet ikke helt hvordan d er.. jeg er 5uker på vei så d er vel litt tidlig enda? hva gjorde di på deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nop, var ikkje hos lege først. Fått legetime i januar eg...du kan jo bare ringe direkte og bestille/spørre gyn? ville vel kanskje anbefalt deg å vente et par uker til det er sjans for å se hjertet banke.. litt usikker på hvor tidlig det er synlig.. uansett så vil det jo vises mer og mer etterhvert som ukene går.. skjønner veldig godt at du vil! det var litt dyrt da.. 900kr der eg gjekk, men det var verdt det!

de tok innvendig UL.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

va d hos dr. marit veholmen du va hos? eg har gått til henne ang pergo, så derfor så ville eg gå til henne nå igjen.. men ska du gå til lege i tillegg elr bare bruke gyn? vil helst slippe å gå til legen får hu sa i november at jeg børde vente litt me å bli gravid å d va jeg helt enig me så nå er jeg gravid å tør ikke å komme tilbake til legen :-D hehe... men eg kan jo bestille time til gyn når jeg er 8uker på vei for da vett eg hadde hjerte slå, d gjorde d iallfall på jenta mi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe sånn å sei ja! gratulere då;) ska kryssa alt for at det går bra:)

ja, det va hu eg va hos... aldri vært der før, men fekk anbefalt av ei venninne.

Skal gå til lege ja, men fastlegen min er visst utplassert på sykehuset,så eg får ein vikarlege..aner ikkje kem det er! Skal dit når eg e 10+4... men tenkte å spørre om jordmor og sånt då..og kanskje prøve å gå mest til det? men kjenne ikkje te någen ennå...

 

banker hjertet til jenter og gutter like fort i beg? fekk beskjed om at hjertefrekvensen øke de neste ukene og så går det ner igjen... huske du ka hjertet te jenta di va på når du va på UL før?

 

:) ps. beklage seint svar, var ute og handlet...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heizann!

eg huske isje heilt ka den var, men legen tok ultralyd på mg i uke.8.. såg bare at det lille hjertet banket på tven.. men når jeg snakkte me legen så sa hu at me me kunne se på ultralyd at der var en baby i uke5/6..

ja hjertet til jenter å gutter banker like fort ibeg, ifølge min lege..

jobber med demente så eg begynne å bli d sjøl nå, hehe..

er du kvalmen? eg går kvalmen heile dagen, men eg håpe isje d bler så gale så d ble me celina..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang 3D, så skulle hun (veholmen) få nytt apparat 'til jul'. Så da blir det vel 3d til alle som skal dit i januar.

Hun var kjempekoselig! For en service:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei:)

ja, eg e kvalmen... kaste opp litt kver morning (sånn omtrent)... men kvalmen nå òg.. har lyst å dra te byen og kjøpa sushi, men tror ikkje typen gidde..så då bler det møvenpick-iskrem me har kjøpt idag (for å feire litt);)

kor lenge va du kvalmen med celina?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg var kvalmen så å sei heile svangerskapet, men d var verst di 4 første mnd. kasta opp heila tiå di 4 første mnd, gikk ned 10kg :) men d var rett før di måtte legga meg inn pga at eg isje fikk i mg noe næring.. har heldigvis ikke kasta opp nå, men føler meg heller isje så kvalmen så sist. men neste uke så e eg 6uker på vei å d va då eg fant ut eg va gravid sist, å d va då kvalmen kom så eg håpe bare isje d bler så jævlig så sist..

kanskje du venter ei jenta du å :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...