O.Brumm. Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 Det er litt "plagsomt" med fri i romjula..da får man såååå god tid til å tenke på er jeg gravid eller ikke? er det symptomer jeg kjenner, eller ikke? Tror jeg snart blir gal....!!! Hadde ikm i går, ingen tr ennå(bank i bordet..) Håper den ikke kommer før om etter 9 mnd..
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 27. desember 2006 #2 Skrevet 27. desember 2006 Hvorfor tar du ikke bare en test?
melkekua™ Skrevet 27. desember 2006 #3 Skrevet 27. desember 2006 Ta en test da vel ) Hvis du har en innomhus! Lykke til! Håper det blir en spire på deg!
O.Brumm. Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2006 Jeg får kjøpe en test på apoteket i dag etter jobb. Er bare så redd for å bli skuffet. Har jo blitt det 9 ganger.. men jeg får bare bite i det sure eple og teste. )
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 28. desember 2006 #5 Skrevet 28. desember 2006 Klart du må teste!!! Er du ikke gravid må jo skuffelsen komme en gang uansett. Og er du gravidblir det jo en GLEDENS DAG!!!
O.Brumm. Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 28. desember 2006 Du har jo et poeng der...takk for støtten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå