mami gravid med nr.2 Skrevet 27. desember 2006 #1 Del Skrevet 27. desember 2006 Testet positivt i dag, 1 dag etter ikm Har vært veldig kvalmen siden lørdag og fikk nå bekreftet min mistanke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scubagirl med scubababy Skrevet 27. desember 2006 #2 Del Skrevet 27. desember 2006 Gratulerer så masse og velkommen inn hit til oss... Blir artig å følge med hverandre i tiden fremover... Selv har jeg termin 14. august. Har sett hjertet slå på UL i 7. uke. Familien er blitt informert, så tiden fremover er kun "rugekasse" for dette lille nurket... Klem fra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mami gravid med nr.2 Skrevet 27. desember 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 27. desember 2006 Takk for det! har det din første? det skal bli spennende å se hvordan svangerskapet fortoner seg denne gang-gleder meg også til å fortelle det til alle, men skal nok vente noen uker til min termin ifølge bim er 7. sept. koselig med høstbarn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scubagirl med scubababy Skrevet 27. desember 2006 #4 Del Skrevet 27. desember 2006 Det blir førstemann på oss ja... Mistet i 12. uke i fjor våres. Har ikke blitt gravid før nå. Så ting tar tid. Men nå gleder vi oss masse over den lille som nå bare skal kose seg og vokse og bli stor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. desember 2006 #5 Del Skrevet 27. desember 2006 Velkommen inn hit;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå