Lolita24 Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 Er vel et par uker siden jeg testet positivt,men tenkte jeg skulle styre unna disse sidene her litt,men greide det ikke..... Ventetiden er liksom så lang:) Jeg er sju uker på vei på fredag,og dette er fjerde gangen jeg er gravid. Mistet i MA første gangen,fødte for tidlig andre gangen,men det gikk bra,har en frisk og sunn gutt på fem år,og tredje gangen mistet jeg i SA. Håper det går bra denne gangen her nå da:)
Lolita24 Skrevet 27. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 27. desember 2006 en stund siden jeg var her sist ser jeg:) Huska ikke navnet mitt her inne engang:) Men jeg er nå strax 27,ikke 24:)
scubagirl med scubababy Skrevet 27. desember 2006 #3 Skrevet 27. desember 2006 Gratulerer så masse og velkommen inn hit til oss... Blir artig å følge med hverandre i tiden fremover... Selv har jeg termin 14. august. Har sett hjertet slå på UL i 7. uke. Familien er blitt informert, så tiden fremover er kun "rugekasse" for dette lille nurket...
mami gravid med nr.2 Skrevet 27. desember 2006 #4 Skrevet 27. desember 2006 velkommen og gratulerer! som du ser så har jeg akkurat meldt meg inn selv har selv en gutt på 1 1/2 og gleder meg nå til å få en til! er 4 uker på vei, termin 7. september. (forresten, hadde heller ikke tenkt å være så aktiv her denne gang, iom at det er 2. gang og man vet litt mer- men du så koselig det er her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå