Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 Det er 2,5 mnd siden jeg fødte og har de siste 5 ukene i hvertfall, vært svimmel, og hatt en rar følelse i hodet.Like etter fikk jeg influensa og ble nummen i hendene og føttene. Kvalm også. Vært hos legen flere ganger og tatt ulike prøver uten at de finner noe galt. Jeg fikk noen muskelavslappende tabl for jeg er veldig stiv i nakke og skuldre, men syns ikke de hjelper. Vært på mr av hjernen, men har ikke fått svar enda. Livredd for at jeg har hjernesvults eller noe annet alvorlig. Har den angsten..Finnes det andre der ute som også er svimmel etter fødsel??
Sivalur Skrevet 27. desember 2006 #2 Skrevet 27. desember 2006 Skulle til å svare at du burde få sjekket blodprosenten, men så ser jeg at du har tatt ulike prøver og de burde jo sjekket det også. Tror det er ganske vanlig å bli svimmel etter fødsel pga lav blodprosent, så mange tar jerntilskudd og b-vitamin tilskudd for å bli bedre. Jeg var også svimmel og det har hjulpet med jern og folat. Har dessverre ikke noen andre tips. Håper de finner ut av det snart, god bedring!
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #3 Skrevet 27. desember 2006 Ja, jeg er også veldig svimmel og blir lett anpusten. Har også opplevd nummenhet i armene og synsforstyrrelser. Ekkelt! Tar jern og folat, men det hjelper ikke stort. Over fire måneder siden fødsel. Tror kanskje det kan ha noe med søvnmangel å gjøre, for det er verre på de dagene jeg er ekstra trøtt.
-carina- Skrevet 27. desember 2006 #4 Skrevet 27. desember 2006 Jeg har i perioder også vært litt svimmel. For min del tror jeg det har hatt med lite væskeinntak. (Jeg ammer) Så når jeg blir sånn passer jeg på å drikke mye mer en stund, og så synes jeg at jeg blir bedre dagen etter... God bedring!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2006 #5 Skrevet 28. desember 2006 Du sier du er veldig stiv i nakke og skuldre....kanskje du har noen låsninger der??? Kanskje det hjelper med en tur til kiropraktoren? Jeg hadde fryktelig problemer med rygg/nakke/skuldre for noen år siden...betennelse sa legen , ta ibux og sykmelding i 2 uker....ble ikke bedre før jeg oppsøkte kiropraktor, hadde masse låsninger. Har nå i de siste dagene hatt veldig stiv rygg,skuldre og vonde armer (kommer nok av all bæringen av en "liten" bylt på 7 kg), så over helgen skal jeg til kiropraktor og få løsnet på det. Da blir alt så mye bedre :-) Bare et tips :-) God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå