fiona71*2pp Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 Hør alle... Har veksten på brøstan nåkka å si på om du kommer til å få amme eller ikke? Æ har bare økt knapt en str på brøstan mine... Vel å merke va dæm veldi små før, og no fylle æ i det minste en 75 B, og får ei meget smekker kløft... Men ...burde dæm ikke blitt enda større? Æ har lagt på mæ ca 12 kg, og e no i uke 34+4. Har to venninne som og e gravid, den ene har økt brøstan sine fra 70 A tell 80 C, ( sist va den liten)..! MEN ho har og lagt på sæ nesten 27 kg, og e 30 uke på vei. Den andre har og fått nåkka vanvittig brøst, og har lagt på sæ ca 10 kg, og e i uka 21 ca. Den ene av di her driv hele tia å prøve å få mæ tell å forstå at ho e så mye bedre gravid (????) enn mæ, og så vidre, og æ bynne nesten å tru på ho. E det her ett tegn på at æ ikke kommer til å få amma? Æ læk ikke nåkka heller, ikke nåkka æ legg merke tell i allefall.. Men ho her ene her har lække i masse uke... Sukk.. Nån goe svar eller?
selfangerkjerringa Skrevet 27. desember 2006 #2 Skrevet 27. desember 2006 Heisann, fiona Her er mine erfaringer: Selv er jeg andregangs. Jeg har ganske heftig bryststørrelse fra før, fyller en 85DD uten problemer. Forrige gang jeg var gravid gikk jeg opp fra 85DD til 85E - det er altså en ganske liten økning i forhold til størrelsen. Det lakk ikke en dråpe gjennom hele svangerskapet, og jeg var ærlig talt litt nervøs for om de var ute av stand til å produsere noe som helst... men det var visst ikke nødvendig å bekymre seg. Dagen etter fødsel kom det sannelig melk ja... jeg brukte amme-bh str 85F, og kunne nok holdt liv i en middels landsby med all melka jeg produserte Denne gangen er det mye det samme - gått opp fra 85DD til 85E, og ikke en dråpe hittil... 12 dager til termin idag. Du har jo fått mye større pupper enn meg relativt sett - du har jo dobla størrelsen, mens jeg bare har gått opp en liten brøkdel, hehe Så du kan hilse venninna di og si at du kan være minst like gravid som henne, selv om du ikke har fått like store pupper som henne eller begynt å lekke
Gjest Skrevet 27. desember 2006 #3 Skrevet 27. desember 2006 Puppene mine har plutselig vokst, har ikke syntes de har vokst noe særlig i svangerskapet- før nå..Har to ammebher i str 85c, har en følelse av at de blir for små ja :-) Men jeg har hørt at man kan amme uansett størrelse - du er nok like "bra gravid!" uansett =) Lykke til =)
selfangerkjerringa Skrevet 27. desember 2006 #4 Skrevet 27. desember 2006 Helsesøster på min forrige helsestasjon kunne fortelle meg at deres største leverandør var en B-cup (A når hun ikke ammet)... heh... så størreslen trenger ikka ha noe å si nei
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #5 Skrevet 27. desember 2006 Jeg er A-cup til vanlig, stor B i svangerskapet, og var oppe i størrelse C rett etter fødsel. Jeg amma dattera mi i 14 måneder; så størrelse har INGENTING å si - det er nok ansre faktorer som spiller inn her! Så slapp av, og lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå