Gå til innhold

Økt størrelse på brystan og amming...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hør alle... Har veksten på brøstan nåkka å si på om du kommer til å få amme eller ikke?

Æ har bare økt knapt en str på brøstan mine... Vel å merke va dæm veldi små før, og no fylle æ i det minste en 75 B, og får ei meget smekker kløft... Men ...burde dæm ikke blitt enda større?

Æ har lagt på mæ ca 12 kg, og e no i uke 34+4.

Har to venninne som og e gravid, den ene har økt brøstan sine fra 70 A tell 80 C, ( sist va den liten)..! MEN ho har og lagt på sæ nesten 27 kg, og e 30 uke på vei.

Den andre har og fått nåkka vanvittig brøst, og har lagt på sæ ca 10 kg, og e i uka 21 ca.

Den ene av di her driv hele tia å prøve å få mæ tell å forstå at ho e så mye bedre gravid (????) enn mæ, og så vidre, og æ bynne nesten å tru på ho.

E det her ett tegn på at æ ikke kommer til å få amma?

Æ læk ikke nåkka heller, ikke nåkka æ legg merke tell i allefall.. Men ho her ene her har lække i masse uke...

Sukk..

Nån goe svar eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann, fiona :) Her er mine erfaringer:

Selv er jeg andregangs. Jeg har ganske heftig bryststørrelse fra før, fyller en 85DD uten problemer. Forrige gang jeg var gravid gikk jeg opp fra 85DD til 85E - det er altså en ganske liten økning i forhold til størrelsen. Det lakk ikke en dråpe gjennom hele svangerskapet, og jeg var ærlig talt litt nervøs for om de var ute av stand til å produsere noe som helst... men det var visst ikke nødvendig å bekymre seg. Dagen etter fødsel kom det sannelig melk ja... jeg brukte amme-bh str 85F, og kunne nok holdt liv i en middels landsby med all melka jeg produserte :) Denne gangen er det mye det samme - gått opp fra 85DD til 85E, og ikke en dråpe hittil... 12 dager til termin idag. Du har jo fått mye større pupper enn meg relativt sett - du har jo dobla størrelsen, mens jeg bare har gått opp en liten brøkdel, hehe :)

Så du kan hilse venninna di og si at du kan være minst like gravid som henne, selv om du ikke har fått like store pupper som henne eller begynt å lekke :)

Skrevet

Puppene mine har plutselig vokst, har ikke syntes de har vokst noe særlig i svangerskapet- før nå..Har to ammebher i str 85c, har en følelse av at de blir for små ja :-)

Men jeg har hørt at man kan amme uansett størrelse - du er nok like "bra gravid!" uansett =)

Lykke til =)

Skrevet

Helsesøster på min forrige helsestasjon kunne fortelle meg at deres største leverandør var en B-cup (A når hun ikke ammet)... heh... så størreslen trenger ikka ha noe å si nei :)

Skrevet

Jeg er A-cup til vanlig, stor B i svangerskapet, og var oppe i størrelse C rett etter fødsel. Jeg amma dattera mi i 14 måneder; så størrelse har INGENTING å si - det er nok ansre faktorer som spiller inn her! Så slapp av, og lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...