Gå til innhold

intimt spørsmål...

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal dere barbere dere nedentil før dere skal på føden ? det skal jeg altså .... men huff d er da så vanskeli å komme til der nede nå :) er så stressa nå for at jeg skal komme på føden med en ulldott , hehe , skal hoppe i dusjen etterpå jeg. :) har term om 36 dager , så han kommer nok ikke heeelt enda , men om jeg barberer meg nå så vokser d ut litt frem til fødsel så det ser fint ut . akkurat nå ser jeg ut som en skamklipt sau , får d liksom ikke til når jeg prøver å barbere meg , så gir opp halvveis i prosessen hver gang :) hehe..... skjønner at JM å de på føden ikke bryr seg om hvordan vi ser ut , men d er for min egen selvfølelse jeg må få fikset meg litt nedentil .... enn dere jenter ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også termin om 36 dager,og vil barbere meg før fødselen men det er ikke godt og vite når det skjer,barberer meg ikke like ofte som før nei,de siste mnd så har det vært vanskelig og komme til og ikke noe å se he,he....men får ta meg en runde med høvelen så blir det som det blir...:)

Skrevet

Barberer meg "hele tiden" jeg, og har ikke tenkt å slutte nå før fødslen. I tillegg til at jeg synes hår er ekkelt og synes synd på alle jordmødre, har jeg jo en mann også som bør taes hensyn til :)

Skrevet

jeg klarer ikke ta på meg sokker selv nesten..har termin om 18 dager og vil helst stelle meg litt nedetil jeg å.. men jeg er redd jeg ikke får det til:/

tenkte å smøre på sånn veet krem å bare skylle av..det står at man kan bruke det på hele kroppen.. meeen,jeg tror faktisk ikke det kan være så veldig sundt for tissen:s

Skrevet

Det finnes bare en grei løsning på dette jenter, i allle fall her i gården! Hvis dere har en mann/kjæreste/samboer, så er det bare å få han til å gjøre nytte for seg. Det kan ta litt lenger tid enn når man gjør det selv, men hvis dere vil være barbert for å føle dere vel, så som sagt - skaff dere hjelp!!

Skrevet

Jeg tar det bort som vanlig. Men det vokser veldig seint nå under graviditeten, noe som er en stoor fordel. For er enig i at det er slitsomt ;o) Men jeg gjør d bare en gang i uka, vokser så sent at jeg får ikke rare stubbene på de dagene nei :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...