Gå til innhold

Bagvogn + sportsvogn eller duo-vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker en litt stor bag for å bruke den lengst mulig. Har forelsket meg litt i Emmaljunga edge duo, men det er så mange som klager på at den er stor og tung. Så nå vurderer jeg alternativer. Vil det kanskje lønne seg å kjøpe en vanlig bagvogn for så å kjøpe en lett sportsvogn senere?

Hvilke argumenter har dere for/mot?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja den er tung men det er sportsdelen. men jeg kunne ikke tenkt meg en 3 hjuling, syns dem er bedre at den er tunge og stødige, jeg var dum når jeg solgte duo edgen min, for å kjøpe en oth urban jungle. jeg angret meg så fælt og jeg solgte den å kjøpte en emmaljunga sports classic, sønnen min liggger mye mye i den enn oth.duo edgen er en super vogn, syns den er den beste. du burde åsså ta en titt på emmaljunga city cross med city bagen

Skrevet

Takk for svar :-)

Har tenkt litt på den city crossen, men synes ikke city-bagen ser like bra ut som bagen i edgen... Men den er vel kanskje mer en god nok... Prisen er vel kanskje hyggeligere også :-)

HI

Skrevet

Hadde definitivt kjøpt bagvogn så sportsvogn senere,om jeg valgte emmaljunga sin bag. Den er stor og god å ha de første mnd, men så blir den tung og drasse på når han vokser til. Hadde gådd for en sprekere sportsvogn!

Skrevet

Jeg hadde nok kjøpt meg en vanlig bagvogn for så å kjøpt sportsvogn senere. Er mange stilige sportsvogner å få også.

Selv kjøpte jeg brio duo til nr en og har vært kjempefornøyd. Det er jo to vogner og man bruker bare den delen man trenger (ikke begge som i kombi) men nå er jeg gravid igjen og kommer til å bruke bagvogna som sist, men så skal jeg kjøpe meg ny sportsvogn.

Hadde jeg ikke hatt vogn nå hadde jeg kun kjøpt vanlig dypvogn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...