Blomsterpiken med jentefrø Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 noen som har erfarionger ? den er jo helt ny da ..... men kanskje noen har rukket å ta den i bruk skal ha den jeg , den er kjempetøff
Pia79 Skrevet 27. desember 2006 #2 Skrevet 27. desember 2006 Jeg har sett på den og hadde veldig lyst på den. Likte spes. godt det at den fungerte som en tre-hjuling men hadde likevel 4 hjul. De to hjula framme står tett sammen... De føles litt stødigere ut. De var en eneste grunn til at vi ikke kjøpte den. Sportsdelen kan nemlig ikke snues... Jeg vil gjerne ha barnet vendt mot oss når vi triller når den er så liten. Jeg så nemlig at bagen var regnet med å passe iallefall de 6 første mnd. Da syns jeg det er litt trist og ikke kunne få ansiktskontakt med lille vennen. Men det er jo flere vognmodeller som er slik. Dette er bare hvordan vi foretrekker det.
Mrs. Bouquet Skrevet 27. desember 2006 #3 Skrevet 27. desember 2006 men er det ikke skygge/kalesje på sportsdelen? Har bare sett på de norske nettsidene. Har jo lyst å se den med skygge for her regner det jo stort sett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå