Gjest Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 Er 14+3 i dag, og hadde bedt om en ekstra kontroll mellom den første og UL. Fikk høre hjertelyden, heldigvis. JM prøvde seg liksom på at "man gjøre ikke det lengre". Men jeg sa hun var nødt, jeg vil ikke gå og gruble på om alt er som d skal være inni der lengre. Så gjorde hun d da 150-155 i puls, helt normalt, ganske likt de andre ungene mine. Så nå er jeg rolig, og føler meg helt gravid
@nita+Sebastian Skrevet 27. desember 2006 #2 Skrevet 27. desember 2006 Ja det er alltid godt å høre at alt er bra:) Flott at du ikke lar de bestemme alt. Syntes det er en rar regel dette med å lytte etter hjertelyden før senere... Holder jo at de gir advarselen om at det ikke er sikkert de finner den fordi det er litt tidlig. Kos deg videre. I morgen skal jeg på UL og kanskje får vi vite kjønnet ) Vi er 18+4 i dag.
Gjest Skrevet 27. desember 2006 #3 Skrevet 27. desember 2006 Jeg syns de der nye reglene er noe merkelige ja. Har da to gutter fra før, og dem fant da alltid hjertelyd uten problem selv om det var tidlig i svangerskapet da... Sånn sett er d greit å være tredjegangs, da vet man å si hva man mener. Skal på UL 25. jan jeg, gleder meg. Håper jeg greier å se kjønnet, vil gjerne vite det jeg, mannen også. Du får komme tilbake med rapport i morgen Er dette din første eller???
Klompens 4. (høygravid) Skrevet 27. desember 2006 #4 Skrevet 27. desember 2006 Det er så deilig når man først har hørt hjertet til babyen slå. Jeg var på tidlig ultralyd 15. desember. Da fikk vi både se og høre. Utrolig deilig. Jeg har "mistet" flere av graviditetssymptomene (kvalm, mindre trøtt....), og begynte å lure på om jeg faktisk var gravid (syk tanke egentlig). Da babyen vistes på skjermen var det bare skjønt, og jeg kunne slappe litt av. Skal på ordinær ultralyd 18. januar og da skal jentene våre få være med. Det tror jeg blir koselig.... ikke så skummelt heller nå som vi vet at alt står bra til.
Gjest Skrevet 27. desember 2006 #5 Skrevet 27. desember 2006 Ja, ikke sant. Her på julaften var jeg i så bra form, følte meg liksom "helt vanlig" Og da kommer jo tanken snikende, er alt vel? Men d var d da Tar ikke guttene med på UL jeg, syns dem er litt små... Pappaen er hjemme da, så han blir med Så godt å vite at det lille hjertet banker og slår, føler meg så rolig og fornøyd nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå