Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 jeg tror jeg har fått kjønnsvorter...huff det begynte med en liten en og nå har det blitt flere..det er ved "hølet" skjemmes veldig over det..har noen opplevd det og hva slags behandling fikk dere? tror jeg muligens kan ha blitt smittet av mannen min...han har en rundt penis området...men det er litt rart at det ikke har skjedd før for tror han har hatt det i ett år nå...redd for å smitte han tilbake det har kommet under graviditeten..kan det ha noe å si... huff og atter huff...håper jeg får dem bort før fødselen..vil ikke være full av vorter når jeg skal føde vil vøre såååå takknemlig om noen kan svare meg!
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #2 Skrevet 27. desember 2006 Uff da. Er ikke så inne på dette, men det skal visst være noe man kan pensle med for å få vortene vekk. Du får det på apoteket.
Nina-med passasjer Skrevet 27. desember 2006 #3 Skrevet 27. desember 2006 jeg har også sånna vorter,er kjempe kjipt.de kom etter at jeg blei gravid.er vist et virus som man har i kroppen resten av livet.legen sa til meg at hu skulle sende meg videre til en gynekolog.men har hørt at man ikke får fjerne dem før man har født.men har også hørt om noen som har ftt fjerna de.men du burde ta deg en tur til legen og høre hva han sier. noen ganger pensler man med noe,og andre ganger fryser man de vekk,også har jeg hørt om laser behandling. foresten godt og høre at noen har de samme problemene som meg.kan vi dele litt erfarlinger:) lykke til
Snupi27 Skrevet 27. desember 2006 #4 Skrevet 27. desember 2006 hei! ¨ta en tur til legen din. du får ikke pensle de mens du er gravid.. hvis de er veldig plagsomme kan legen fryse de bort eller bruke laser, ellers pleier de å si at du bør vente til etter fødselen. lykke til =)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 27. desember 2006 #5 Skrevet 27. desember 2006 Jeg har fått en føflekk,blitt litt stor og ligger liksom litt løst oppå.Den legger akkurat på trusen linjen nedentil.Jeg sjekket den da jeg var til legen og han sa at det ikke var noe fralig.Var en slik føflekk/vorte som enn kun få når man var i et svangerskap.Jeg fikk ikke fjerne den får etter jeg har født. Men annbefaler deg og sjekke opp det du har fått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå