Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 jeg har lest at man kan bruke babyolje som glidemiddel, men er det mannen som skal bruke det,eller kvinnen??? Takk for svar.
selfangerkjerringa Skrevet 27. desember 2006 #2 Skrevet 27. desember 2006 Det går jo på det samme... med mindre han skal putte den inn i noe annet enn deg...
mokka23 Skrevet 27. desember 2006 #3 Skrevet 27. desember 2006 Babyoljen smøres på han eller deg, eller begge 2, spiller ingen rolle!! Har brukt olje stort sett hele svangerskapet, funker bra!
Gjest Skrevet 27. desember 2006 #4 Skrevet 27. desember 2006 hm,har lest ett sted at man ikke burde bruke baby olje som glidemiddel, det var noe om at den absorberte fuktigheten i stedet for å virke som glidemiddel. Kanskje det ikke stemmer,men jeg ville satset på ett skikkelig glidemiddel i stedet.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #5 Skrevet 27. desember 2006 da må jeg spørre er dere tørre under samleie siden dere bruker glidemiddel?? Jeg renner som en foss,er litt ubehagelig. Blir liksom litt for bløtt så det ødlegger litt av sexen for min del,så er væsken tykkere enn før svangerskapet. hvordan er det med dere?
selfangerkjerringa Skrevet 27. desember 2006 #6 Skrevet 27. desember 2006 Jeg har brukt glidemiddel helt siden forrige fødsel (2 1/2 år siden), fordi jeg ble så innmari trang. Glidemiddel hjelper til så han kommer lettere inn - da slapper jeg mer av og vi kommer inn i en god sirkel istedet for vond Er ikke alltid vi trenger, men den ligger nå der klar, hehe "glid" fra apoteket er helt ok. Verken lukt eller smak, vannbasert, kjempegod.
Mamma Brumm Skrevet 27. desember 2006 #7 Skrevet 27. desember 2006 Hæh? kan man bli trangere ETTER en fødsel? Trodde det var omvendt!? Når vi først er inne på det, hvordan er egentlig sexlivet etter å ha gjennomgått en fødsel?
godiva med 3 gull Skrevet 27. desember 2006 #8 Skrevet 27. desember 2006 Ble også trangere faktisk.. har igrunn trodd det er noe vi innbillt oss. Så det var godt å høre andre som har samme "problemet". Sex livet den første tiden etter en fødsel ja.. Først så anbefaler man å vente ca 6 uker. så man kan gro. Etter det tror jeg det mest er psyke og egen usikkerhet som kan hemme litt. Om man ikke skulle bli utover normalt "ødelagt" nedentil såklart.. Husk å knipe både før og etter fødsel så kommer man seg fortere. Og de sier også at å smøre seg nedentil med hvetekim olje også hjelper til med å minimalisere revning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå