♥ivf m/prins♥ Skrevet 27. desember 2006 #1 Del Skrevet 27. desember 2006 Hei:-) Du, er ikke vi like langt......sånn ganske akkurat? Jeg hadde uttak 22.nov, testet positivt 7.des. og har fått termin 15.august. Var på UL forrige fredag og fikk beskjed om at jeg var da 6+1, altså 6+6 idag. Inne på min side på BIM står det at jeg er i uke 8... Hvor langt sies det at du er på vei? Klemmer:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7561512-abc10/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ABC10 Skrevet 27. desember 2006 #2 Del Skrevet 27. desember 2006 Er vi inne samtidig nå eller ??? så koselig !!! Jeg var inne å svarte deg på termindato og når svaret var registreret så ser jeg at du etterlyser meg! Ja vi er jo innmarik likt jeg hadde uttak den 20 og satte tilbake den 22 Da er det jo to dager forskjell på oss (ikke mye akkurat ...!) Enig med deg at termindatoen din eller min må da være feil....jeg kan jo ikke ha den 16 og du den 15 og så er jeg 2 dager lenger...det blir 3 dager i diff det... Om vi tar utgangspunkt i at en av oss har rett dato så vil det bli to ulike forslag: Du den 15 og jeg den 13 eller du den 18 og jeg den 16. Kanskje vi får mer eksakt på neste UL. Når skal du ha den? jeg skal ikke før om 5 uker dvs. da er jeg ferdig med 12 uker og begynner på uke 13. For slik jeg har forstått det så er det slik : 6+1 er 6 uker og 1 dag ferdig/fullført, dvs begynt på den 7.de uke, dvs er i den 7 uke. Slik jeg ser det er jeg da 7+0 idag, dvs i min 8 uke. Jeg skal se om jeg finner den siden på BIM du henviser til og sjekke hva jeg for som resultat. Har du tatt den idag? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7561512-abc10/#findComment-7561619 Del på andre sider Flere delingsvalg…
elly belly Skrevet 27. desember 2006 #3 Del Skrevet 27. desember 2006 Hei ivf m/baby og ABC10 Jeg hadde uttak den 23. november og tilbakesetting 25. Når jeg går inn på babyverden.com og tar utgangspunkt på innsettingsdagen er jeg 6+6 i dag med termin 18. august. Skal på ul neste uke, så da får jeg vel høre mer nøyaktig. ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7561512-abc10/#findComment-7561676 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ivf m/prins♥ Skrevet 27. desember 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 27. desember 2006 Hei! Ha ha ha, må le litt jeg....det er så mange tall og dager og terminer ute og går:-))) Jeg skjønner hva du mener og mener også at det må ligge en feil en eller annen plass. Mine egg ble jo befruktet på uttaksdagen og da har jeg bestemt meg nå for å gjøre det enkelt: jeg teller fra 22.nov som var en onsdag, så da blir hver onsdag en x+0 og da sier jeg at jeg er 7+0 idag. Og det bare for å gjøre det enkelt for meg selv altså:-) Trenger liksom noe å holde fast i... Jeg skal ha UL tirsdag om 5 uker, så da er jeg 11+6 og finner nok mere ut av terminene da.. Den UL skal visst være veldig gøy, så den gleder jeg meg mye til. Da ligger det jo nesten en ferdig baby inne i der...!!!!!! Men det er jo rart da.... Eggene blir jo befruktet DEN datoen og blir satt inn 2 dager etter.... BIM må regne feil, jeg vet ikke annet....jeg var jo ikke i uke 8 for 2 dager siden?? Blir litt irritert når jeg tenker på det.....jaja:) Ellers går det bare bra her. Ikke kvalmen og tror ikke jeg blir det heller. Men trett, ømme pupper og det er "liv" i magen - deilig:-)) Godt å høre at det går bra med deg og håper at du ikke sliter for mye med kvalmen......men likevel, det er nok slitsomt, men dog et deilig tegn:-))) Vi må jo tenke positivt:-) Men da slår vi ihvetfall en ting fast, ABC - vi og mange med oss får en deilig baby i august, om det blir den ene eller andre dagen:-))) Du, Susanna/e - hun som var i Falun....Har du hørt fra henne? Og den siden på BIM er bare den siden der du har lagret dine personlige data....helt nederst får du spm. om gravid/bli gravid etc. og kan legge inn termindatoen. Da teller BIM for deg hver dag:-) Lykke til videre! Klemmer:-))) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7561512-abc10/#findComment-7561847 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå