solegget sprekker til påske Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 Hei. jeg er sykemeldt pga vektnedgang pga oppkast. er i uke 26 i tilegg bekkenløsning og kynnere ved fysisk anstrengelse. fikk time hos legen denn 2 januar for å fornye sykemeldinga men fikk et brev i dag om at legen var på juleferie og timen var flyttet til den 3 januar. nå er det ikke arbeidsdag den 1 januar men den 2 og jeg hadde jo ordnet det så fint med ny time. erkelig at de bare kan flytte pasientene slik. ikke at dette er et stort problem men men. i tilegg er det vikaren for fastlegen min jeg skal til fordi fastlegen er på juleferie hele januar. og ingen har ledig time den 2......hurrameij hei!! måtte bare ha det ut! på jobb har jeg jo ingenting å gjøre. kaster opp til 12-1300 tia og styrer fælt, dette er ingen drømmesvangerskap i allefall!!!
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 27. desember 2006 #2 Skrevet 27. desember 2006 Har ingen ting for sykemeldingen din å si at legetimen din ble flyttet. Legen bare tilbakedaterer den når det er sånn at de måtte flytte legetimen. Så det ordner seg nok. Du bare gir beskjed til arbeidsgiver om at legetimen ble flyttet men at du blir videre sykemeldt da du ikke har noe på jobb å gjøre. lykke til.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 ja det var juleferie her og der. stemmer det som forrige skribent har lagt inn. er man syk og de flytter på timen så tilbakedateres det uansett. men skjønner at du blir frustrert. det hadde jeg også blitt. vi tar nok mange sorger på forskudd når man er gravid blir liksom så bekymret... for det meste.. good luck god bedring
Bebbies i magen Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 Ble du friskmeldt fra den 01.01.07? eller står det ikke friskmeldingsdato på den sykmeldingen du fikk sist. I utgangspunktet kan ikke legen skrive tilbake, men dersom du ikke har friskmeldingsdato så mener jeg at de kan gjøre det. Men snakk med de. håper jobben din er grei så de skjønner at du ikke kommer. Lykke til!
solegget sprekker til påske Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2006 jeg er ikke friskemeldt fra den 1 januar. sykemeldt i utgangspunktet på ubestemt tid... ..krysset for at man ikke kan anslånår jeg er frisk nok til å jobbe. dessuten så jobber jeg ikke den 1 januar da jeg er i barnehagesektoren og den 3 klokken ti har jeg time. blei bare så irritert på at de flytter timen.
solegget sprekker til påske Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 29. desember 2006 det der er intet problem. det er snakk om en dag . og du har ikke selv flyttet timen.ikke tenk veldig på det, kos deg heller i jula!!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #7 Skrevet 29. desember 2006 nei det der er ikke et problem, hadde vært noe annet om du kom etter en uke ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå