Gå til innhold

hei hei jenter :)

lioevr- Verdens lykkeligste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har juledagene vært?

Fikk selv masse flott til jul, og har storkost meg.

Men ble desverre ingen spire :( Tr slo ned som en bombe i går..

bBlæææh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var sikker på at du hadde en ny spire på gang jeg - ut fra de tempene du hadde... Det var synd :(

Jeg har også hatt en fin jul selv om jeg har hatt tanta på besøk. Nå har tanta dratt sin vei og jeg er klar for en ny pp - IGJEN ;) Sambo og jeg kjøpte oss en fin julegave siden det ikke ble noen spire denne mnd heller - så om en mnd reiser vi 3 uker til Thailand ;))))))) Kanskje vi kan få til en spire som er MADE in Thailand... He, he... det hadde vært morro ;)

Skrevet

uff da... jeg også trodde spiren din skulle sitte denne mnd...

Flott at du har hatt en bra jul og kost deg masse!!!

Skrevet

Æsj da! Den tanta den tanta! Hos meg hadde hun forkledd seg som en førjulsnisse :o( Hun kom 2 dager (22/12) før forventet ikm.... Kanskje like greit hun kom før julaften, fordi jeg hadde blitt så utrolig lei meg om hun kom på selve den store dagen! Nå er hun heldigvis på tur til å reise igjen, prøver å overtale henne til å bli leeeenge borte denne gangen, så får vi se om det virker! Husk ny pp - nye muligheter ;o) Lykke til!

Skrevet

heia :)

trodde virkelig jeg hadde en spire igjen jeg også...

turte ikke å teste egentlig (selv om jeg skulle)

veldig rart denne mnd. vært sinnsykt ubeskrivelig trøtt og slapp i ca 10 dager, stikninger begynte 6-7 dager etter el, ømme bryster fra ca 10 dager etter el.. humørsvingninger, oppblåst, frøsen pluss disse høye flotte tempene.

enten har jeg bare plutselig fått veldig masse nye pms symptomer, eller så har jeg kanskje hatt en ny, men tidlig sa.

har lurt på om jeg skal ta en test for å bekrefte/ avkrefte, men vet ikke om jeg orker.

legene burde jo få info, mene er så strevsomt med psyken når man blør og har positive tester :(

*vet ikke hva jeg skal gjøre her*

og militæret er fortsatt oppsatte på at en 24 år gammel mann i babylaginsfasa skal ut i førstegangstjeneste, så han drar den 11 januar :(

regner med at han får dimma, men hvis ikke så ser det ut til at det kan bli smått med småtroll i 2007...

det greie er at vi akkurat rekker en runde i senga før han drar. er jo 2 dager til ikm "bare" da, så kanskje vi rekker det?

ble visst langt dette innlegget, men tenker bare så utrolig mye for tiden.

hadde gudbarnet mitt fra mandag til tirsdag og vi kosteoss så utrolig. hun er nå blitt 11 mnd gammel. dette sier jo også noe om hvor lenge vi har prøvd... begynte 1 mnd før bestisen hadde termin :(

vel, er i 12 pp nå, og håper virkelig at dette blir den siste på en lang stund. synes vi har ventet alt for lenge på dette lille mirakelet.

*roper ut i natten*

synes virkelig at h*n skulle kommet snart.

tenker også masse på alle dere andre prøvere. er så frustrerende at dette skal ta så innmari lang tid, når vi alle ønsker det så sterkt.

skulle gjerne gått tilbake til det å tro at kjærlighet, sex og el var det som skulle til..

ha en flott natt jenter, og sov godt :)

*tatt meg en liten pille jeg, for å slippe å vente så lenge på ole lukkøye*

får jo ikke sove for tiden, er bare så sliten at jeg ligger og kaver :(

stooor nattaklem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...