Gå til innhold

Dere som har vært på lapraskopi, hvilken pp gjorde dere dette i?

Anbefalte innlegg

Vi er nå i 18 pp, og jeg har fått innkallelse til lapraskopi i januar, men er litt usikker på om jeg kanskje skal utsette det noen mnd, og prøve noen pp til?

Samboer er veldig bekymret og synes dette er veldig dramatisk.

Men jeg tenker litt sånn at det hadde vært veldig greit å bare gjøre det, få det overstått fortest mulig...Hva ener dere, har dere noen råd???

Fortsetter under...

Jeg tok lap. allerede i 10pp for jeg ville sjekke om alt var OK eller ikke. Både sædprøven til mannen og hormonprøvene mine var fine, så da ville jeg utelukke tette eggledere også. Alt var fint på lap. men jeg ble like vel ikke gravid. Nå holder vi på med prøverørforsøk, men lykkes ikke med det heller. Det ser visst ut til at jeg har dårlig eggkvalitet.

Hei!

Hvorfor utsetter dere dette? Vi var til lapraskopi etter 3. PP (hvis PP er prøveperiode med hjelp, eks. pergotime - er nokså ny her inne, og vet ikke om alle forkortelsene er helt inne!). Nå fungerte alt hos meg, men hvis det ikke hadde gjort det ville jeg visst det, så hadde vi sluppet alle PP både jeg og samboeren min (for det er en påkjennelse for alle med hormonkurer!!) Det er mer "dramatisk" å prøve gang på gang uten resultat så lenge man ikke vet hvorfor.......

Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...