Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 Vil bare gjøre dere oppmerksom på at hvis du ,som meg, vil ta vare på ul-bildene dine, så ikke prøv å laminere dem!! Mannen min fikk nemlig lamineringsmaskin til jul, og vi tenkte at nå skulle alle verdifulle bilder lamineres for å holde seg lengre. Men de tok vi grundig feil, for de tynne arkene med ul-bildene på tålte ikke varmen , og kom ut helt sorte. sukk... der forsvant det eneste vi hadde av bilder av den lille i magen. Så nå er jeg på jakt etter en privat ul ,så vi kan få tatt nye. Noen som kan tipse? Vi bor i lillestrøm. Ville bare advare mot laminering, så ingen andre går i fella....
Nr-2-i-magen Skrevet 27. desember 2006 #2 Skrevet 27. desember 2006 veldig bra at du advarer. Jeg hadde tenkt tanken på å laminere
Cnath Skrevet 27. desember 2006 #3 Skrevet 27. desember 2006 Ville bare tipse om at det finnes kald-lamineringsmaskiner for noen hundrelapper:)
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #4 Skrevet 27. desember 2006 Huffameg så trasig! Jeg klarte å legge mine igjen i bilen. Ved siden av kupevarmeren. Så når jeg kom ut i bilen dagen etter og kupevarmeren hadde stått på en tid var bildene blitt veldig mørke. Heldigvis hadde jeg scannet de inn på pc tidligere, slik at jeg har klart å bevare de likevel. Men var likevel kjedelig at de ble ødelagte.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #5 Skrevet 27. desember 2006 Har hørt at det e en klinikk på Majorstua som tar ul. Men det koste 1000kr. Og den tar vist 3d ul å. Du får med dæ 5 små videosnutta 35 bilda.Detta har æ lest her inne en plass, men kommer ikke helt på kor
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 27. desember 2006 #6 Skrevet 27. desember 2006 Oi.... bra advarsel.. tror svigermor skal laminere det hun fikk... får si ifra til henne da...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 27. desember 2006 #7 Skrevet 27. desember 2006 jeg tok på kontaktpapir på mine og berget de veldig bra.Bra advarsel.Veldig trist og miste/ødelegge ul bildene sine.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 27. desember 2006 #8 Skrevet 27. desember 2006 Så innmari kjedelig da! De tar 3d ul på Majorstuaklinikken, veldig flinke der, men dyrt... 1000-1500,- ca Ellers vil jeg bare føye til at UL bilder ikke varer evig, så det lønner seg å ta dem med til fotobutikk og få trykket dem på skikkelig fotopapir!
HMS *endelig mamma* Skrevet 27. desember 2006 #9 Skrevet 27. desember 2006 Anbefaling av privat UL: Gynekolog Bjørn Heggelund, Lillestrøm Gynekologiske Klinikk. Det ligger på Åråsen. Sist jeg var der hadde han fått nytt UL-utstyr og kan også ta 3D-UL. Har gått hos han i årevis og er kjempefornøyd.
Gjest Skrevet 27. desember 2006 #10 Skrevet 27. desember 2006 Vi tok kontaktpapir på UL-bildene sist gang, men det hjelper, men de er tydelig blit dårligere nå(4år siden) Denne gangen har jeg fått dem skannet in på PC'en og skrevet dem ut på fotopapir!!! Itillegg, så får jeg sendt dem på mail til mamma og pappa som bor på andre siden av landet
fox`y Skrevet 27. desember 2006 #12 Skrevet 27. desember 2006 huff d samme sjedde meg med ul bildene til gutten min på 17 mnd.fikk ødelagt 3 bilder..triste greier syns jeg....
moccan Skrevet 27. desember 2006 #13 Skrevet 27. desember 2006 Uff synd det der. I Larvik (litt langt da) koster 3D+dvd og bilder kr. 600,- hos Lunde og Grønvold.
Enitsirk79 Skrevet 27. desember 2006 #14 Skrevet 27. desember 2006 Så utrolig kjedelig da. Vil anbefale deg å scanne bildene og printe dem i fotobutikk. Da blir de ikke gule/blasse med åra. Gynekolog: Hilde Sundhagen, Lillestrøm 63 80 38 80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå