sjettejuli Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 har bestemt meg for å være litt "hard" ang søvn og snuppa på 5,5 mnd. Hun er helt avhengig av å bæres, trilles eller puppes i søvn, og nå som mannens permisjon er over blir jeg aleine og orker ikke bruke så mnge TIMER hver dag på å "få" henne til å sovne. I tillegg er det så vondt for henne å ikke finne søvnen selv. Nå har jeg lagt henne oppi senga, hun "gråter", dvs hun lager grinelyder som er mer sånn "hør at jeg griner da, jeg er så irritert". Så jeg lar henne ligge, hun blir sååå sinna hvis jeg kommer inn og liksom forstyrrer. Håper hun til slutt finner ut av at dette er jo ikke no vits, jeg er jo trøtt - til slutt. Noen som har gjort det samme? Vet jeg maser mye med dette for tida, men det gjør meg så sliten.
sjettejuli Skrevet 27. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 27. desember 2006 NÅ, mener jeg... kan jo ikke skrive, engang...sukk
Draw82 m.2 små jenter og spire Skrevet 27. desember 2006 #3 Skrevet 27. desember 2006 Jenta her er likedan, hun sutrer litt i senga men faller fort i sövn. Men om sutringa går over til virkelig gråt går jeg å stryker henne litt i håret s¨hun kommer til ro igjen, så går jeg ut igjen. så er det bare å fortsette slik. Men går det over en halv time med sutring og gråt tar jeg henne opp og lager litt mer mat til henne.
sjettejuli Skrevet 27. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 27. desember 2006 her blir hun nesten mer irritert og rasende om jeg går inn og brer over henne og går ut igjen. Igår kveld ble hun overtrøtt og holdt det gående i to timer, stakkars. Men nå i formiddag brukte hun 15 min med sinnasutring, så det går kanskje fremover.
Draw82 m.2 små jenter og spire Skrevet 27. desember 2006 #5 Skrevet 27. desember 2006 De lärer raskt:) Jenta her blir jo selvfölgelig overlykkelig når hun ser jeg kommer inn på rommet og tror hun får komme opp hehe så feil kan de ta. Men fortsett sånn en stund så ser du hun venner seg til det. Har jo ikke selv mye erfaring men slik funker det iallefall her.
Draw82 m.2 små jenter og spire Skrevet 27. desember 2006 #6 Skrevet 27. desember 2006 Glemte si jeg bruker sette teppet bort av og til siden som du sier hun blir sint når jeg brer det over henne. da legger ejg det på siden av henne og hun får gjemme ansiktet i det siden hun alltid snur seg på siden. Og hun roer seg mer ned når det ikke er over henne:)
sjettejuli Skrevet 27. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 27. desember 2006 jeg var akkurat oppe og kikket på henne, og hun hadde også lagt seg på siden. sovner kanskje bedre slik enn på ryggen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå