Bussi Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 På grunn av at både jeg og mannen min har vært plaget av astma så fikk vi høre av HS at jeg burde fullamme fram til han var 6 mnd, for å forsøke å hindre at han også skulle få astma og allergier. Men de siste dagene har han begynt å våkne oftere på nettene for å spise, og da kan han ligge leeenge å spise. Vi lurer på om dette kan være et tegn på at bare morsmelk ikke er nok lenger, og at vi bør begynne å gi han litt grøt? Noen som har noen kloke råd til oss?
Bussi Skrevet 27. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 27. desember 2006 Glemte forresten å skrive at han er litt over 5 mnd nå =)
leader of The pack Skrevet 27. desember 2006 #3 Skrevet 27. desember 2006 ja jeg hadde begynt med litt smaksprøver.....barn som ammes takler bedre opptaket av ny mat enn de som får mme. I tillegg bruker noen barn litt tid på å finne ut av det med fast føde og spise med skje. Lykke til:)
Gjest_1001 Skrevet 27. desember 2006 #4 Skrevet 27. desember 2006 Kan jo også være økedager? Eller tenner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå