Draw82 m.2 små jenter og spire Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 Not... ville bare få deg inn hit:) Skal ta graviditetstest senere i dag Er jeg gravid? Eller er det innbilnding? Har hatt maaaange do besök de siste dagene(men har jo drukket masse vann da), Fryser fryktelig ene sekundet så blir jeg for varm når jeg tar på en ekstra genser(slik hadde jeg det sist) Hadde liten blödning noen dager etter vanlig mens, men tenkte ikke så mye over det da... Hva tror dere, er jeg bare syk eller gravid? jeg tror jeg innbiller meg gravid hehe, er det vanlig så kort tid etter förste födsel å ville väre gravid igjen..hmmm
husmorwannabe venter beby nr.3 Skrevet 27. desember 2006 #2 Skrevet 27. desember 2006 hmm spennende =) gi beskjed hvertfall
Gjest Skrevet 27. desember 2006 #3 Skrevet 27. desember 2006 Tja, det er ikke godt å si : ) Ta en test og kom tilbake med resultatet da, er sååååå nysgjerrig....hehe Har du hatt ubeskyttet sex da ? Er vel ikke uvanlig å ønske seg en ny graviditet etter så kort tid. Jeg savner å gå gravid selv om det var et hælvete da. Savner de sparkene og de happy forventningene, men skal vente en stund før jeg eventuelt tenker på det : ) Lykke til da : )
Draw82 m.2 små jenter og spire Skrevet 27. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 27. desember 2006 Her har vi hoppet av i svingen et par ganger*ups* Slutta med minipillen siden jeg ble lei av å blö hvär j*** dag Og har värt for lat til å hente vanlige piller Skal nokk holde dere oppdatert:)
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 27. desember 2006 #5 Skrevet 27. desember 2006 Hører om mange som blir fort gravid igjen etter fødsel for tida! Jeg ønsket meg veldig å bli gravid igjen noen mndr etter fødsel og innbillte meg alt mulig rart... Håper det er som du ønsker
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #6 Skrevet 27. desember 2006 Kan nok være innbilling ja,jeg også innbilte meg mang en gang etter fødselen at jeg var gravid.har ikke vært det da.9 og halv mnd siden fødselen,å innbiller meg fortsatt hver mnd. hehe.... men man vet nå aldri da:) du får ta en test
Draw82 m.2 små jenter og spire Skrevet 27. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 27. desember 2006 :(uäääääääää negativ. Men da passer jeg på å spise piller så jeg ikke blir så skuffa igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå