Gå til innhold

hvordan går det med uke 52 jentene??

Anbefalte innlegg

jeg hadde egentlig ikm i går, men ingenting har dukket opp enda. drøyer litt til med testinga, tilfelle det bare er noe surr i syklusen =)

de symptomene jeg har, kan like gjerne være menssymptomer som graviditetssymptomer, så vi får bare vente litt til og se hva som skjer =)

Fortsetter under...

Her er det bare æsj, æsj og æsj...den dustete tanta dukka opp på 1. juledag. Satt i bilen nesten hele dagen og hadde sinnsykt vondt i magen...

Så da er det bare bedre lykke neste gang...he he...of inn i 6. pp:en (3. e. sa.) Får kose meg med lillegutt i mellomtida.

Spennende med deg da miss_chica. Du må holde oss oppdatert her. ;o) Du er sikkert gravid. Er jo faktisk ganske mange som har blitt gravide her i julen...moro for alle som er så heldige!!!

Lykke til med testinga!

æsj da..kjedlig å høre=( sitter her og har vondt i puppene jeg, og magen murrer sånn innimellom..

har jo slutta på p-pillene for ikke så alfor lenge siden, så da har jeg ikke hatt noen symptomer før tr. dette blir litt nytt for meg på en måte, så jeg føler jo at jeg ikke kjenner kroppen min helt enda.

jeg skal holde dere oppdatert jeg!

=)

Jeg hadde ikm på mandag, men ingen tante har dukket opp. Testet neg i dag, så regner med at kroppen bruker litt tid på å komme i gang igjen etter pilleslutt.

Lykke til miss_chica! Håper du har en spire i magen=)

Lykke til med ny pp dere som har fått tr!

Annonse

mami, no soy espanola, pero mi novio es. yo tengo una hijo, se llama Romeo y esta noruego-chileno..

hehe..jeg er såå dårlig på å skrive spansk =)

men jeg forstår det meste etter 3 år med spansk på skolen og en samboer fra chile.. =)

men gratulerer mami!!! du må være i din egen lykkerus i dag du da!!!

jeg hadde også ikm i går, så får krysse alt som kan krysses for både meg og dreamer =)

somos dos entonces- mi novio es epañol y mi hijo (1 año y medio) una mezcla preciosa:) (du var da flink å skrive spansk du! )

og ja, er kjempelykkelig her jeg sitter- og krysser fingre og tær for deg og dreamer! sees forhåpentligvis snart på 1.trim.:)

suerte!!!!

Jeg har IKM nyttårsaften, men har spottet i 2 uker nå, syntes bare det er helt merkelig.... Er jo bare 4 dager til tanta skal komme, så regner ikke med jeg er gravid siden jeg spotter så masse :o(

Sååå skuffa.

Vil ikke kjøre i gang med 6 pp....jeg vil ha spire nå!!!

Annonse

Jeg vet ikke helt jeg, har IKM til helgen og det ER noe rart med puppene mine..... Noe som jeg i alle fall ikke har kjent de foregående 7 lange PP...

Klarer ikke helt å definere om det er ømme pupper, luftsmerter, ubehag etter ny BH eller litt betennelse i piercing... Men det er akkurat som om puppene er litt "tyngre" enn vanlig, litt mer "tilstede".. Ja ja, den som lever vil se, men det ER altså noe rart her....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...