Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 Jeg bare lurer på hvordan dere ble det? Framgangsmåten vet jeg , men brukte dere prevensjon, gjennomførte dere samleie? Jeg har ikke orket å putte i meg noen piller ennå, så vi praktiserer å hoppe av. Det er jo ikke 100 % sikkert, så jeg lurer på om noen har blitt gravide på den måten?
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #2 Skrevet 27. desember 2006 Ja det kan jeg skrive under på,er ikke trygg prevansjon med avhopp:)
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #3 Skrevet 27. desember 2006 Husk at en orgasme kan utlöse en egglösning. Derfor er avhopp-metoden ekstra usikker. Mange kjörer den metoden og holder seg til sikre perioder, som ikke da er så sikre allikevel. har en venninne som ble gravid på den måten. skal ikke mere til en et par spermier som kommer seg ut....
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #4 Skrevet 27. desember 2006 Jeg ble gravid på den måten (det beste uhellet som har skjedd meg og min samboer)
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #5 Skrevet 27. desember 2006 samme anonym som over her... jeg er ikke gravid igjen etter første barn, men det var lett å bli gravid på den måten for oss (ble gravid etter 3 mnd sammen), og i tillegg skal det visst være enda enklere å bli gravid igjen kort tid etter en fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå