Gå til innhold

Gjorde ett superkupp i dag!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, før jul har vi sett på barnevognene til Simo. fant endelig en vi ble fornøyde med begge to. Simo kombi 620 grå og svart 2006mod. Den kostet opprinnelig 6420,- i Tõcksfors men var satt ned før jul til 3990,- men siden vi ikke har termin før i mai tenkte vi å vente, men så var den satt ned enda 30% i dag 2. juledag og da kostet den bare 2500,- nkr er sååååå fornøyd med den store fangsten, har smilt i hele dag. Trodde ikke en barnevogn kunne gjøre meg sååååå glad. Måtte bare dele det med noen:-) *GLIS*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å det var kjempe billig! i fjor, 6 mnd før vår lillegutt kom kjøpte jeg en brukt 2004 modell av samme vogn til 2500 kr!!

Skrevet

men....skrev du innlegget ti på to i natt? hadde du kjøpt vogn da? sitter selv her og tenkte meg ut og se om det er noen vogner på salg, men det er jo tidlig enda? eller? :)

Skrevet

trodde de ikke hadde simo i sverige jeg...bare brio

Skrevet

Var det på babyproffsen?

Handlet samme vogn der idag, men den måtte jeg betale 3999 for...

Skrevet

ja, det var på babyproffsen i tõcksfors. var der da det åpnet kl 12.00 Da tror jeg du har blitt feil opplyst!!!! hadde jeg ringt å klagd på. De hadde til og med reklame i lokalavisen med opptil 30% på allerede nedsatte vogner!!! Var du på Svinesund?

Skrevet

hihi, ja jeg mente dagen i forveien da.

Skrevet

Jepp.. Stemmer..

De beklaget så mye at de hadde gjort en feil.. Så jeg skal få tilbake 30%.

Jammen bra du skrev innlegget.. Tusen takk :)

Nå føler jeg meg mye bedre.. tenkt om de hadde lurt meg.. huff..

Da gjorde jeg visst et superkupp alikevel da :))))

Skrevet

Jeg har og gjort et superkupp på samme vognen.Skulle en tur til Sverige/Svinesund for å se på barneutstyr, og der stod den da, sååå fin og bare 2660,- n.kr :-) Knallpris for en så flott vogn.Trodde kanskje det var litt tidligå kjøpe vogn (termin 15.mars) men fant ut at det er jo bare 11 uker til og dette tilbudet kunne jeg jo ikke la gå i fra meg :-)

Gleder meg til å bruke den :-)

Ut på tur aldri sur :-)

Skrevet

Jeg har også gjort et superkupp i dag! På Svinesund. Tusen takk for tipset:-) Trodde ikke jeg skulle få tak i så billig Simo kombivogn! Kr.2660,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...