Gå til innhold

I dag "fødte" jeg mitt barn... (sterkt)


leeah

Anbefalte innlegg

 

I dag kl 15.30 fødte jeg mitt lille barn... I den lille fostersekken kunne jeg tydelig se det lille barnet mitt.. Det var både godt og vond....

 

 

Det hele begynte på lille julavften med "mens blod" ringte til gyn. avd

og hun sa at med mine lave verdier av progesteron kom jeg til å miste iløpet av kvelden eller jule morgenen.... Blødningen tok seg opp på julavten med mens smerter/murringer... 1.ste juledag blødde det enda mer og nå kom det volsomme kramper/smerter i "rier" ringte til gyn.avd

og sa at nå har jeg blødd i 3 dager og det gjør så vondt at jeg ikke holder ut... Hun kunne ikke brydd seg mindre og svarte monotont at en abort kunne vare en uke.. med påfølgende småblødninger en uke til... jeg hadd jo BARE holdet på i 3 dager..!!

 

I dag den 4rde dagen våknet jeg med enda sterkere smerter som gikk over i "rier" på formiddagen... Ringte til legevakten for nå tregte jeg smertestillende.. fikk time hal 5..

 

Plutselig kjente jeg at noe skjedde... sprang ut på toalettet...

der fikk jeg hele fostersekken i hånden.. Inni den blnake sekken kunne jeg tydelig se den lille babyen min.. det var fælt men på en måte godt og.. å se det lille underet... 10 min etter kom det jeg tror var morkaka.... på størresle med en 20 kroning.. bare tykkere...

(veldig detaljert dette her men må bare få det ut...)

 

Ringte il legevakten og fortalte at alt hadde kommet ut.. de ville alikevel se oss.. Må på UL i morgen hvis jeg ikke slutter å blø/smerter for evnt utskrapning...

 

Det har vert en trist jul... Men har heldigvis ikke vert alene

all ære til min elskede helt!

 

Tusen takk til alle dere som har støttet meg og kommet med råd..

Stooork klem og masse lykke til dere...

 

Til andre som leser dette.. Jeg har hatt et "trøblete" svangerskap og hatt veldig lave verdier, kroppen min valgte til slutt å kvitte seg med fosteret....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff.. det var utrolig trist å lese... stakkar jenta:( Håper du prøver igjen snart da, og får det til da... Godt å høre at din kjære støttet deg. Huff, blei virkelig lei meg nå...

Lykke til vidre og stå på jenta;)

 

Stor trøste klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*snufs* Ikke lett det der nei!!Hører egentlig til på 3trim, men måtte svare på innlegget ditt.

Dere må ta vare på hverandre nå. Godt du har god hjelp i din kjære. Det er viktig.

Ønsker dere massel ykke til videre.

 

Stor trøsteklem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff og huff, dette var utrolig trist å høre. Føler virkelig med dere, lykke til videre og håper å se deg her inne snart igjen.

 

Goooood klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff...., det var trist å høre... En utrolig sterk opplevelse må det ha vært....

Jeg ønsker deg lykke til og ta vare på deg selv!!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er etter bim siden i min 9ende uke.. men da jeg var på ultralyd på fredag sa hun at jeg nok ikke var mer en 6-7 uker.. Fikk se et friskt foster med tydelig hjerteaktivitet.. Så det var liksom litt ufattelig at det dagen etterpå bare skulle gi opp og dø...

 

Lykke til alle sammen og tuuusen takk for mange fine ord..

Trekker meg tilbake i ro og mak.. tar en pause nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...