◄███▒░░Oslogirl+Prince░░▒███► Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 Jeg har blitt spådd av 2 flotte jenter her inne,Kjære Twig & luremusa..men vil se om dere andre ser det samme-er helt vill her jeg sitter skjønner dere )) 1) er jeg gravid/eller når blir jeg det? 2) er det ett barn/tvillinger? 3) kjønnet? 4) Hvor mange barn i det hele? jeg 05.01.82 han 21.04.80 Håper dere kan svare-setter stor pris på det!
◄███▒░░Oslogirl+Prince░░▒███► Skrevet 27. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 27. desember 2006 ja,også lurer jeg på om jeg får ny jobb snart ,da jeg har vært svært uheldig med det! Takk takk takk
◄███▒░░Oslogirl+Prince░░▒███► Skrevet 27. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2006 Dytte litt =)
◄███▒░░Oslogirl+Prince░░▒███► Skrevet 27. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 27. desember 2006 dytte mer!
◄███▒░░Oslogirl+Prince░░▒███► Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. desember 2006 oppover =D
Gjest Skrevet 28. desember 2006 #6 Skrevet 28. desember 2006 Hei på deg ) Prøver meg litt her jeg da...hihi... Får frem at du ikke er gravid, men at du blir gravid mellom januar-mars..får også opp et barn på deg..en gutt... Får opp at du har to barn i fra før...Stemmer det?? 4barn får jeg opp på dere ) Klem
◄███▒░░Oslogirl+Prince░░▒███► Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 28. desember 2006 hei hei løvinne_75 så hygggelig at du ville se på meg da! =) Jeg venta 2 tvillinger,men mistet desverre.. så ja,jeg hadde 2 barn kan du si 4 av 5 her inne, ink.deg-har spådd gutt,så da velger jeg å stole på det,og heeele 4 barn sier du,wow hihi =D Men det at jeg ikke er gravid nå,det ble jeg ikke så glad for akkurat... kan det hende at jeg alikevel kan være det,men ettersom det er 1 uke til IKM-derfor du ikke kan se....eller..er det ikke sånn det fungerer..? *vilværegravidnå* )) KleMMM
Gjest Skrevet 28. desember 2006 #8 Skrevet 28. desember 2006 Nei det skal ikke ha noe og si...jeg leser på fødselsdatoen din..eller dvs pendelen min gjør det..hehe.. men kan prøve igjen...hmm..nei får opp at du ikke er gravid... Klem
◄███▒░░Oslogirl+Prince░░▒███► Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 28. desember 2006 tusen takk for svar kjære du =) Klemmm*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå