Gå til innhold

Mer vann i kroppen etter fødsel?!?!?!?!?!


*Lucia*

Anbefalte innlegg

Føttene mine har hovnet opp i gimbo str!! Jeg klarer ikke bevege tærne engang og det stikker helt opp mot knærne. Trodde jeg hadde vann i kroppen når jeg var gravid jeg men det er jo ingenting i forhold til nå.

 

Jm sier at det er helt normalt og skjer med flere.....

 

Noen som har opplevd det og har noen gode tips???

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri hatt vann i kroppen ved svangerskap (5 stk), men opplever nå å se ut som om jeg skal eksplodere. Føles helt pyton i bein og hender spesielt. Prøver å drikke mye vann, men det hjelper lite....som deg mottar jeg alle tips med stor takknemlighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde eg hadde mye vann i kroppen under svangerskapet men d va ingenting mot etterpå. tenkte d forsvant etter fødsel men dengang ei.. faktisk enda mer hoven etterpå... som du sier klarte ikke å bvege tærne. legen sa d va normalt.. men nå e d faktisk vekke og har ikke gjort noe spes for d... e 15 dager siden fødsel.. de sier du må drikke mye vann og ikke mye salt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhh det hadde æ åsså, i over ei uka etter fødselen, det va helt sykt...Trudde skinne skulle revne, skikkeli ubehageli...E vesst normalt ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ååå, sånn var jeg også, jeg var helt fortvilet jeg, hadde skikkelige elefantføtter... men det bare gikk over av seg selv kanskje rundt 14 dager etter fødsel.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme skjedde med meg etter min første fødsel. Så ut som jeg hadde klump fot da jeg ikke gikk inn i anklene. Var helt fortvilet... men det gikk heldigvis vekk.

 

Var forberedt på det samme nå, men det skjedde heldigvis ikke. Vannet som jeg hadde i kroppen under graviditeten forsvant fort. Har hatt to helt forskjellige opplevelser i mine to graviditeter.. og heldigvis for det. Har vært så innstilt på at alt det som var dumt skulle skje igjen, og det har det heldigvis ikke gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme skjedde meg. To dager etter fødsel hadde jeg plutselig de elefant føttende. Var ikke så mye å gjøre med sa jm. Fikk beskje d å holde meg unna salt mat og farris. Sitte mest mulig med beina opp eller gå rundt. Heldigvis ble de normale igjen etter bare 4-5 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...