Gå til innhold

kynnere/ rier/forstoppelse= flause

Anbefalte innlegg

Skrevet

føler meg dum som skriver det her,

natt til julaften hadde jeg masse kynnere, pga jeg hadde holdt på for mye på lillejulaften, ble etterhvert hardere og hardere, ble verre av å ligge, hadde stein hard mage når kynnerne var der og masse sammentrekninger i magen ellers og periodevis bak mot ryggen. først kom de hver gang jeg rørte på meg og etterhvert når jeg lå helt i ro. ble etterhvert så vondt å ligge at jeg satte meg på badet for der var det godt og varmt og det ble bedre, og hver gang jeg la meg så begynte det på igjen. ble en smule nervøs for om det var riene som hadde startet, og begynte å forberede meg på å tenke på å ringe, men ville gi kroppen et forsøk først så jeg sto opp og ble bedre,

senere på dagen måtte jeg på do, det var da jeg kom på at det var veldig mange dager siden sist. så jeg fant ut selv at det jeg var redd var rier muligens var forstoppelse og magekramper som også framprovoserte kynnere. er det flere som har bommet/ opplevd lignende, tok dere kontakt med føden eller lar dere ting gå over?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde faktisk en lignende opplevelse i uke 18. jeg var skikkelig forstoppet, og fikk noen h¤%#etes luftsmerter. var som sterke, vonde kynnere. vondt å puste, sitte, gå, ja hele tiden. og de kom og gikk.. ble litt nervøs jeg, og ringte legevakta. de sa at jeg skulle se det an, og ringe hvis det ble verre.. la meg for å sove, og det gikk gradvis over. så har opplevd det selv, litt flaut;) men hadde nok ringt føden hvis det hadde skjedd nå.

Skrevet

er uke 34 så de prøver ikke å stoppe meg pga det

Skrevet

er det farlig med forstoppelse og diare når en er gravid. babyn var fryktelig urolig som om den også var plaget og hadde vondt.

Skrevet

Tipper h*n kjente at du hadde vondt og var bekymra, jeg. At det var det h*n reagerte på i så fall.

Har egentlig ikke peiling - men håper virkelig ikke at forstoppelse er farlig for ungen, for da er vi mange som sliter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...