Gå til innhold

Endelig hører jeg til her! :-)


*Lucia*

Anbefalte innlegg

Som dere sikkert vet kom verdens beste keiserinne Hanna 11 dager på overtid 23 des kl 1410.

 

Hun er verdens peneste, nydligste og beste baby!!!! og vi gleder oss masse til å komme hjem fra Ahus.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis med ho lille Hanna :D Må bi godt å få kom sæ heim sku æ tru... min skrekk va å mått ligg på sjukhuset på julaftn... å ikke få feir i lamme den nu så stolte storesøstra :D

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

 

 

Titter innom fra sykesengen! Cpr`n til Hanna synker! :-) Kjempe bra. Merker at hun kommer i stadig bedre form og det er veldig kos!!

 

 

I morgen skal de ta halvparten av stiftene i magen min.... Resten tar de til lørdag.

 

Har kommet i gang med ammingen. Hanna er LITT utålmodig så hun vil ha mat med en gang. Men det går seg til. På avd. hvor hun er bruker de smokk så hun tar den litt, virker ikke som om det har hatt så mye å si på ammingen. Melkeproduksjonen er i alle fall godt i gang. Vi veier før og etter ammingen og har hun ikke fått nok (hver 3. time) så tar hun nå resten fra kopp! (flinke jenta mi) fikk heldigvis ut sonden i dag!!!

.............

 

 

Dert var dagens lille oppdatering fra sykehuset.

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lucia

 

Gratulerer såå masse med Hanna!! Og velkommen hit..

Jeg er ikke helt oppdatert med vekt og lengde på babyen din, er ikke så mye på nett om dagen.. Har fått en ny sjef i huset som krever sitt ;o)

 

Har du lagt ut historie om åssen det hele gikk?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...