LisaColli Skrevet 26. desember 2006 #1 Skrevet 26. desember 2006 langarmet body, strømpebukse, sparkebukse, bomullslue og "utedress"/pose-dress. helseteppe. har ikke peiling jeg altså høres det nok ut? skal jo bare ut i bilen liksom.. hehe
Lystpåentiljeg Skrevet 26. desember 2006 #2 Skrevet 26. desember 2006 Ja, synes a det. Du ser jo an temperaturen den dagen du skal hentes. Skal man sitte i bilen hele tiden, så er jo behovet for varme klær mindre, enn om man skal trille hjem.
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 26. desember 2006 #3 Skrevet 26. desember 2006 Det er det jeg har pakka og, og i tillegg en tjukk lue, i fall det plutselig er 20 minus liksom...
LisaColli Skrevet 26. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 26. desember 2006 litt vanskelig å vite hvordan temperaturen er den dagen jeg skal hjem på forhånd da en tykk lue hadde kanskje vært lurt ja.. er hette på den pose-dressen, men den er sikkert litt stor!
rødhette* Skrevet 27. desember 2006 #5 Skrevet 27. desember 2006 Jeg har pakket ned en langarmet body, en sparkebukse med "bein", en tynn lue, og et strikket sett med jakke, votter, sokker og lue (i ull). Samt vi skal ha et teppe til babyen. Ser ut, sånn været er nå, at det vil holde. Bilen vil jo være varm når vi setter oss inn, da sambo vil "varme den opp" først
Leola Skrevet 27. desember 2006 #6 Skrevet 27. desember 2006 Ser supert ut det der:) Hadde kanskje pakka med 1 par ullsokker også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå