Gå til innhold

Oslotreff 4. januar?

Anbefalte innlegg

Hei

Det har nå akkurat gått opp for meg at jeg skal ha barn snart... Har termin 19.jan og ikke rukket å tenke så mye over det før nå. Er akkurat ferdig med å jobbe, og kom på at jeg kjenner ikke så mange som jeg kan henge med i permisjonen denne gangen.

Var på treff på Villa Paradisio for en stund siden, det var hyggelig og kunne godt tenkt meg å møte dere igjen.

De fleste er vel i permisjon nå, så jeg foreslår et formiddagstreff på cafeen på Munch Museet. Der er det god plass til barnevogner også om det er noen som har fått allerede. Jeg pleide å møte en gjeng der i forrige permisjon og de som jobber der er hyggelige selv om det kommer ti barnevogner på en gang.

Hva med torsdag 4. januar klokka 12.00? Noen som er med?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7559096-oslotreff-4-januar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Høres spennende ut.Har oxo termin 10 januar, så kan ikke love noe, men er jeg frisk og rask så kommer jeg.

Har ikke vært inne og chattet på evigheter,kjenner dere hverandre, og hvor gamle er dere.Skal prøve å få med venninden min, hun har termin 16 jan.

Sees:)

Annonse

Jeg kjenner heller ingen, men har vært på et treff før. Jeg er 31 år og skal ha nummer to. Har en gutt på tre år fra før.

Veldig koselig om noen får til å dukke opp neste torsdag. Jeg er ikke helt fødeklar enda, så jeg regner med at det tar litt tid før det blir min tur. Bør vel begynne å finne fram babyklærne fra forrige snart...

Ha en fin dag alle sammen. Vi har barnefri i dag, og skal på kino nå. Deilig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...