Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 26. desember 2006 #1 Skrevet 26. desember 2006 jeg trodde jeg kjente noe her en kveld jeg lå å leste, er 15+3 nå. men var ikke helt sikker, desverre så frika jeg helt ut å syntes det var kjempe ekkelt, bare tanken på å ha noe som levde sitt eget liv inne i meg som jeg ikke hadde kontroll over. ville bare bort fra koppen min å bli kvitt dette "ekle". hmm har vel sett for mange alien filmer osv. gikk over da jeg fikk roet meg ned, og følelsen forsvant. men håper jeg får bedre tanker og følelser neste gang når reka virkelig rører på seg :-/ er min første graviditet, så alt er jo egentlig litt skremmende og nytt. er sikkert noe i det, men tror jeg skal ta meg en prat med JM om dette. er det noen andre som har hatt sånne følelser?
☆Pacific sunset☆ Skrevet 26. desember 2006 #2 Skrevet 26. desember 2006 Hvis det er første gang kan det jo være ekkelt! Prøv å tenk positivt - at du har et levende barn - at du kjenner noe! Klart det er skremmende - neste gang er jeg sikker på at du synes det er fint at du kjenner noe! Se for deg den lille bebisen da vet du - som vil ha litt kontakt med mamsen sin Ta en prat med JM hvis du synes det er veldig ubehagelig - er nok mange som føler det sånn i starten. Etterhvert vil du føle annerledes - det er jeg sikkert på!
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 26. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. desember 2006 takk for det :-) joda, det er skremmende, men samtidig så fantastisk å spennende alt også. er vel litt hormoner å humør svingninger med i bildet å regner jeg med. for nå gleder jeg meg til jeg kan kjenne sparkene å bevegelsene. (,")",)
tina 79:) Skrevet 27. desember 2006 #4 Skrevet 27. desember 2006 Hei! Jeg var også i "tvil" om det faktisk var en baby der inne, fikk skikkelig Aliens følelse jeg også, og var ikke så sikker på om jeg var så veldig glad i det lille merkelige monsteret der inne. Men i dag var jeg på ultralyd, og det er helt sikkert et barn der inne, et nydelig aktivt bitte lite barn med hjerte, nyrer, magesekk, armer bein og hjerne. Så nå synes jeg det bare er koselig når jeg kjenner litt liv. Ikke fortvil, det ordnet seg iallefall for meg i dag!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 27. desember 2006 #5 Skrevet 27. desember 2006 Jeg var veldig redd for at jeg skulle føle som deg, men nå tok det så lang tid før jeg kjente noe ting, så vi rakk å se henne på UL og få et forhold til henne før vi kom så langt. Det hjalp nok. Nå er det bare koselig å se magen bevege seg, jeg kaller henne den lille parasitten min noen ganger ;-)
Lovehearts Skrevet 27. desember 2006 #6 Skrevet 27. desember 2006 det er veldig artig nåt lille jenta mi sparker, men fortsatt får eg av å til en følelse av at jeg har noe rart noe i magen. spesielt når man liksom kjenner hele kroppen deres og ikke bare ett spark. (sett for mye invation) hehe. litt rart at man har noe levende i magen i 9 måneder. litt skummelt.
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 28. desember 2006 #7 Skrevet 28. desember 2006 haha, invation har jeg også sett på... må si at jeg syntes det var litt ekkelt de første gangene han sparket... tenkte liksom på invation... skulle aldri sett på det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå