Gå til innhold

Noen som vet noe om det her...?

Anbefalte innlegg

De siste 2 dagene har det blitt lettere å puste og jeg føler meg ikke så sprengt lenger, jeg har hatt mye hodepine og influensa lignende symptomer med diare. I kveld har jeg hatt noen sinnsykt sterke kynnere, men de kommer ikke regelmessig, det verker i ryggen liksom litt på sidene. Skjer det noe tror dere?? eller er det bare litt sånn som kommer når det nærmer seg terminen??

Burde jeg ringe føden eller er det å overreagere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7558592-noen-som-vet-noe-om-det-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

...hehe...nei jeg gjorde ikke det...alt roet seg etter vært i går kveld. Men noe er vel kanskje i gang. Det er jo tross alt bare 3 uker igjen til terminen så man kan jo forvente at noe kan skje en av dagene.

Det er litt nervøst og litt spennende. Jeg håper at jeg kan knipe att til over nyttår! Det er et stooooort ønske!

Takk for svar og omtanke. Døkk er gode å ha!!

Kynnerne mine endret seg også en del da magen min sank ytterligere. Siden du beskrivet at det nå har blitt lettere å puste så er det sikkert det som har skjedd med deg også? Hos meg sank magen mere, det ble lettere å puste, og kynnerne endret seg. De tar litt anderledes nå som livmoren ligger lavere, og babyen er lengre ned i bekkenet. Kjente det mere ut på sidene og mot ryggen.

Annonse

ja den har nok sunket ja, kjennes som om hele meg er mer med liksom...kan puste og bæye meg mer normalt. Det er veldig deilig jeg føler meg mye mindre sliten nå enn da jeg snappet etter pusten hele dagen.

Jeg vart litt skvetten etter att de sterke kynnerene kom så nå har jeg begynt å pakke bagen og gjøre meg litt mer klar.

Fikk en skikkelig støkk i meg, trodde faktisk at nå kom det til å skje.

Jeg har vært så fokusert på at det ikke kom til å skje noe før den 16. som er terminen at jeg fikk nesten sjokk. Har liksom gått og prenta inn at jeg heelt sikkert kom til å gå over tiden.

Men nå er jeg ikke fult så sikker...sånn i teorien kan det jo faktisk skje når som helst.

Jaja...får bare vente å se..hehe

He he. Samme reaksjon som hos meg. Jeg var så plaget en natt at jeg ikke fikk sove, og så meg nødt til å stå opp. Kynnerne ble verre og værre, så det endte med at jeg stod og pakket fødebagen kl halv fire om natten. Da hadde jeg to uker til termin (har nå 8 dager) og begyndte å undre om det kunne utvikle seg til å bli noe mere. Er jo ikke godt å vite når man er førstegangs. Men det roet seg ned utover morgenen da. Har hatt noen slike netter etter det også, så det skal vist bli en del "falsk-alarm-netter" på meg også nå.

Den første tiden tenkte jeg at det må da nærme seg, men nå har jeg gitt opp. Tror ikke hun kommer i det hele tatt. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...