kamillaen Skrevet 26. desember 2006 #1 Skrevet 26. desember 2006 Lillegutt har hatt hoste en veldig god stund nå,mest om nettene! Er bare blitt forferdelig nå.hoster så hardt vanskelig å forklare , men høres jo grusomt vondt ut da! Men hva kan det komme av annet enn forkjøelse da? Kan han ha astma?Noen?
kamillaen Skrevet 26. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. desember 2006 uff håper jo ikke det da..men kan høres sånn ut..burde jeg bestille akuttime i morgen da?
langevipper Skrevet 26. desember 2006 #4 Skrevet 26. desember 2006 Oda fikk Bronkitt da hun var 4-5 mnd, hun hadde da vært litt plaget med hosting i 6-7 dager før vi gikk til lege. Tok henne til fastlegen da hun våknet 7 dagen og var blitt mye verre. Kunne høre det på pustingen hennes også.
Gjest Skrevet 26. desember 2006 #5 Skrevet 26. desember 2006 Vanskelig å forklare hoste, men er den "tørr" liksom? Snuppa har hatt det jeg kaller klassisk barnehagehoste, raspete litt tørr hoste, som virker litt vond. Mammaen min kom med råd - broren min hadde mye falsk krupp da han var liten, og det som hjalp da var enten å trille tur i kald rå luft (uansett tid på døgnet) eller å gå inn på badet og skru på dusjen så det ble masse damp i rommet. Hva det kan være med gutten din vet jeg dessverre ikke, ville bare komme med de rådene jeg fikk jeg.
kamillaen Skrevet 26. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 26. desember 2006 ok jeg for dra til lege med han i morgen! Han kan ikke ha det sånn. ille å høre på , og enda værre for han stakkar..takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå