Gå til innhold

Skikkelig hoste!!Hjelp!!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt har hatt hoste en veldig god stund nå,mest om nettene! Er bare blitt forferdelig nå.hoster så hardt vanskelig å forklare , men høres jo grusomt vondt ut da! Men hva kan det komme av annet enn forkjøelse da? Kan han ha astma?Noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff håper jo ikke det da..men kan høres sånn ut..burde jeg bestille akuttime i morgen da?

Skrevet

Oda fikk Bronkitt da hun var 4-5 mnd, hun hadde da vært litt plaget med hosting i 6-7 dager før vi gikk til lege. Tok henne til fastlegen da hun våknet 7 dagen og var blitt mye verre. Kunne høre det på pustingen hennes også.

Skrevet

Vanskelig å forklare hoste, men er den "tørr" liksom? Snuppa har hatt det jeg kaller klassisk barnehagehoste, raspete litt tørr hoste, som virker litt vond.

Mammaen min kom med råd - broren min hadde mye falsk krupp da han var liten, og det som hjalp da var enten å trille tur i kald rå luft (uansett tid på døgnet) eller å gå inn på badet og skru på dusjen så det ble masse damp i rommet.

Hva det kan være med gutten din vet jeg dessverre ikke, ville bare komme med de rådene jeg fikk jeg.

Skrevet

ok jeg for dra til lege med han i morgen! Han kan ikke ha det sånn. ille å høre på , og enda værre for han stakkar..takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...