Gå til innhold

Fortalte at jeg var gravid på julaften.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og fikk en heller kjølig motagese.. huff jeg som trodde alle skulle bli glade. Yngste søsteren(12 år) til samboeren min ble suuuuper glad, resten av svigers sa bare. åh ja... Nå skal vi spise! Og ingen som helst kommentar i ettertid. Huff litt skuffet,men vi får bare la det synke inn litt sikkert. (hører med til historien at min samboers eldste søster på 24 år sliter med prøverørforsøk og greier,men jeg synes at folk kan glede seg for vår del også, vi brukte 30 pp før vi fikk førstemann og brukte 21 pp før denne spiren satt, så vi har slitt vi også)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fryktelig, det er klart de bør bli glade på deres vegne.

Kanskje dere kan ta det opp med dem, nå vet jo ikke jeg hvilke forhold dere har, men synes det hørtes drøyt ut at de ikke en gang gratulerte dere.

Gratulerer så masse fra meg hvertfall!!!! :D

Håper du får et fint og problemfritt svangerskap.

Dere får glede dere sammen dere to:)

Skrevet

Uff, så utrolig kjipt at de reagerte sånn....! Skjønner veldig godt at du ble skuffa når du hadde gledet deg sånn til å gi dem den julegaven. Det er jo ikke deres feil at svigerinnen din sliter med å bli gravid, og det gjorde jo dere og! Husker du fortalte om det der tidligere, det må jo kunne gå an for dem å glede seg på andres vegne (i hvertfall familiens) selv om en selvfølgelig tar hensyn og ikke akkurat går og "skryter" liksom.

Da jeg fortalte pappa at jeg var gravid presterte han å si at det ikke var hans sak, og at "han også hadde gjort mye dumt i sitt liv".... Veldig koselig... Men etter at jeg mista snakket vi ordentlig sammen og han forklarte at han bare hadde blitt litt sjokkert og ikke hadde visst hva han skulle si. Eller noe sånt...

Ønsker deg i hvertfall lykke til videre, håper du koser deg med spiren i magen:)

Skrevet

kjære deg, det var trist å høre.

syntes du har slitt nok du også.

du får bare overse det og ikke tenke på det, se frem til den lille kommer og gled deg over mirakelet.

Lykke til, håper snart å treffe deg på 1 tri.

Skrevet

Hei du!

Det er jo kjempetrist når familie ikke reagerer som en ønsker, ingen tvil om det.. Samtidig var det kanskje litt sårt tema å ta opp akkurat på julaften?? Iogmed at svigerinnen sliter med ivf og greier? Men for all del, jeg synes personlig at de definitivt burde glede seg med deg og din spire TIL TROSS for hun andre, absolutt!, men kanskje timing (julaften) bare ble litt feil??

Uansett; fokuser på deg, din graviditet og din fremtid - og overse negativ oppførsel fra andre, det er ikke verdt det!

Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...