Gå til innhold

Ekstra Screening i uke 12 hos spesialist på nasjonalt senter for fostermedisin... Noen som har vært på det?


Annie Bailey

Anbefalte innlegg

Hva skjer egentlig da? Fikk spørsmål om jeg ville. Alle med risikosvangerskap skal hvis få tilbud om dette. Det er frivilling. Fikk ikke spørsmål om dette sist, men sa ja.

 

For min del betyr dette å reise til Trondheim (bor ikke i nærheten, men det er jo der spesialistene er)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo en ekstra test for å sjekke at alt er normalt med babyen. Har allerede vært på en UL hos gynekologen her jeg bor, men kan som sagt reise til St.olavs og få spesialistene der til å se på barnet.

 

Jeg er diabetiker og har jo da økt risiko for at noe skal være galt.

 

Men siden jeg ikke fikk dette sist så lurer jo jeg også på hva dette egentlig går ut på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også vært på ul.. bærer på tvillinger å det er jo også en form for risikosvangerskap.. men jeg har ikke fått tilbud om en sånn test... men for deg så er det kanskje større fare for barnet siden du er diabetiker en at jeg bærer på 2 :)

 

håpe noen andre svarer deg på det du lurer på da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg var på UL først hver mnd og så hver 14 dag og hver uke:)

De er Kjempeflinke der!!! Vi følte det veldig betryggende og godt. Vi fikk se at alt var som det skulle med jenta vår:) Alt gikk bra og hun er frisk og rask:)

 

Jeg hadde sporenstreks takket ja til et slikt tilbud:)

 

Klæm:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...