Anonym bruker Skrevet 26. desember 2006 #1 Skrevet 26. desember 2006 Hun vokser jo ikke. Blir 4 år ganske snart og er 94 cm høy. Er ikke det utrolig lite? Alle sier barn vokser i rykk og napp. Det har hun ikke gjort i det hele tatt. Bare vokser jevnt og trutt, men utrolig sent.. Ser at treåringer tar henne igjen nå
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2006 #2 Skrevet 26. desember 2006 Vi trenger små folk her i verden også! Hilsen ei som er lita selv, men frisk og fin og har det bra!
Galskapens overhode Skrevet 27. desember 2006 #3 Skrevet 27. desember 2006 iflg de nye percentilskjemaene ligger hun da faktisk innenfor normalen.. Og så lenge hun følger sin egen kurve er det nok ikke noe å bekymre seg for. Jeg har liknende bekymringer bare motsatt.. Min jente på 3 år og 3 mnd er 105 cm nå. Helsestasjonen sier veksten vil stagnere, men hun viser ingen tegn til det enda. Litt redd hun blir ei dame på over 190 jeg da.. Blir vanskelig å finne klær når man blir ekstemt stor dame..
Galskapens overhode Skrevet 27. desember 2006 #4 Skrevet 27. desember 2006 http://www.ammetaka.no/Baby/percentil.php Her er de nyeste percentilskjemaene
Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 28. desember 2006 #5 Skrevet 28. desember 2006 Lillemor her er 1,02 og 5 år. Hun ligger på ett novå som 2% av barna på den alderen ligger på. Lita og yndig er hun :0) Uansett lite å gjøre noe med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå