Gå til innhold

Hm..jeg vet ikke hva jeg skal tro??

Anbefalte innlegg

Skrevet

ang.kjønn...har en følelse på å få jente (mitt indre sier det..) nå pendler ringen som min svigermor er så opptatt av ( sist pendlet den også-har gutt!) og min venninne har blitt spådd at jeg venter gutt!!! Hm...?????????

Videoannonse
Annonse
Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen
Skrevet

I forrige svangerskap,hadde jeg på følelsen at det ble gutt, men rygget unna den følelsen da alle sa at magen min så ut som en jentemage, pluss at ringen viste jente.. Da kom det ut en skjønn gutt=) Visste at jeg var gravid med jente denne gangen, har sterke sterke følelser om at det blir det. Går til ulspesialist en gang i mnd, og han sier gang på gang at det blir jente=)

Så stol på følelsen din, det har ihvertfall e lært me til å gjøre:)

Skrevet

har lest en sånn rekke med ting som sier det er jente og ting som sier det er gutt.. husker ikke hvor,men jeg bemerket meg en av påstandene, og det var, hvis skjønnheten din blir blass, eller hvis du blir "styggere" i svangerskapet, er det jente, fordi hun tar fra deg skjønnheten..eller no..

hehe

Og syns det bak på deg at du er gravid, er det gutt, hvis det ikke syns,er det jente..

er så mye forskjellig.. man kan jo tilogmed bli "stygg" samtidig som man ser bak at man er gravid.. så det er vel bare å vente å se:)

lykke til:)

Skrevet

rettefeil:P ser man bakfra at man er gravid så er det jente!

gutter gir en ball foran på magen.

jenter tar skjønnheten fra mora,gutten det motsatte.

Skrevet

jeg ble spådd jente med pendel 2 ganger,også med ring.men en gutt er det i magen :)

Skrevet

Jeg har hatt to typiske "guttesvangerskap" ifølge kjerringrådene. Pendelen viser også gutt. Likevel har jeg ei nydelig jente på 2 1/2 år som nekter å ha annet enn rosa klær, leker med dokker og vil ha fletter i håret - og mi magen bakes det enda ei jente :)

Skrevet

Alt er bare piss! Det erkjønsorganet til babyen som avgjør hvilket kjønne det er. Ikke hjertelyd, utseende på magen, trynet ditt, kvalme eller ditten og datten.

Skrevet

Vel, det er en sannhet med modifikasjoner, Gutsbestebarn... det er vitenskapelig usikkerhet om det er kjønnsorganene eller genene som avgjør kjønnet :) Det fins tilfeller der barn blir født med antydninger til begge deler, og innenfor der igjen eksempler på at barnet har mest fremtredende mannlige kjønnsorganer og blir operert til å bli "fullt ut" gutt, men så viser det seg at barnet har kvinnelige gener (xx).

Men vanligvis så betyr utovertiss gutt og innovertiss jente ;) Alle tåpelige "sikre tegn" gjennom svangerskapet er myter og kjerringråd som sjelden har noe for seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...