Anonym bruker Skrevet 26. desember 2006 #1 Skrevet 26. desember 2006 Har problemer med leggingen. Hun finner mange unnskyldninger for å dra ut tiden. Prøver å være konsekvent. Kvelden ender av og til med at hun sutrer/smågriner til hun sovner. Hun sier at hun drømmer og vil at jeg skal være der. Dette med å si at hun drømmer begynte hun med etter at vi leste et eventyr der noen drømte noe. Tror det bare er en unnskyldning for ikke å sove, men er ikke helt sikker. Bør jeg være hos henne til hun sovner eller bare la henne sutre seg i søvn? Liker ikke å avslutte dagen med sutring/smågrining, men kanskje det går over snart da? Og hva skal jeg si? Man kan jo drømme..ikke alltid hyggelige drømmer heller (det sier jeg ikke da).
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2006 #2 Skrevet 26. desember 2006 De finner på mye rart for å få oppmerksomhet og være lenger oppe ja. Da mine søsken og jeg var små pleide mamma å stille seg utenfor soveromsdøren med strykebrettet (hadde døren åpen så vi kunne se henne). Så sto hun der og strøk, snakket ikke til oss men hun var bare der liksom. Det føltes trygt og godt og vi sovnet ganske fort. Andre ganger gikk hun litt ut og inn og småryddet litt, uten å prate da også, bare puslet litt, la tøy skapet etc. Det hadde samme beroligende effekt og vi sovnet. Sikkert greit for mamma også som fikk gjort unna smårydding etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå