Gjest Skrevet 26. desember 2006 #1 Del Skrevet 26. desember 2006 IKKE legg deg inn på listen, men skriv et innlegg til meg nederst så oppdaterer jeg listen. Dette for å unngå rot i listen. 1. Januar -------------------------------------- 010107: Håper på gutt...og har blitt spådd begge deler! CC Girl: tipper jente Nia Mia: jeg tror jente, sambo tror gutt miss_knl: det er min første og det blir ei jente Ina venter nr 2, Det blir ei lita prinsesse Line og vesla *01/01/07* det blir ei nydelig jente! 2. Januar --------------------------------------- Bobbo72: jeg tror jente, mannen min håper på gutt Veslevampyren: vet ikke! :ø) treerbra: aner ikke hvilket kjønn cippis er glad annri 71 : Jeg tipper det blir jente(blitt spådd det 5 ganger ) ingything med liten spire: Første ungen min. Vet ikke kjønnet Guba. Riksen. Vi får ei lita jente:) 1D-venter GUTT ♫ rockesmurf ♥ riksen, jente kokosbolle_02.01.07. Venter førstemann, en gutt, skal føde på ullevål mamma2gangsfødende 27 år, samboer, og venter barn nr 2.( 2 januar)dette blir en gutt i følge UL.Har ei jente på 3 1/2 år.som også har bursdag i januar(14 jan) Bor på Hundvåg, Stavanger 02.01.07-veslejenta Jeg venter da altså en liten herlig jente 2 januar inger30 får gutt Beente: venter gutt i trondheim 3. Januar --------------------------------------- Arwen77: Gutt eller jente :-) kulpåmagenigjen: Har jente, spent på hva dette er (",) vecababe:tror jente liten spire My Lilly: min første. Skal føde på ullevål white.rose Stella*Gutten vår kommer 3.Jan ♥ 010107 ♥ ling 123,jente 3. januar,Ullevål Mamelien: venter gutt 4. Januar -------------------------------------- Tone26 - gutt på 2 år fra før, håper på lillesøster Christina*Januar* Har en følelse av at det blir jente!! Mille-k. ul viste mest sannsynlig en lillesøster cemor. c Det jeg trodde var ei jente, ser ut til å ha utovertiss! hehe Så feil kan man ta... Men alt var bra, og det er det viktigste!!! Og så morro få en av hver da. jeg er lykkelig. Venter ei lita jente 04.01.07 dotcom 4.01.07 Telemark 5. Januar -------------------------------------- Lykkestien : aner ikke, overasskelse rattata Venter nr. 2 Ellie83 Får en jente. Rebekka er veldig velkommen. Afrodite79, venter en gutt Første barn:) stinemor78 05.01.07. Det kommer visst en liten jente ) Ine16, 05.01.07 Venter ei lita tulle Pinja: Kjønn ukjent, mitt første,bergen, storken 6. januar ------------------------------------- Heidi eller..... Min første graviditet,spennende dette! Tror det blir jente..... Spunky (6.1.2007) Venter gutt ...sissi venter *** 06.01... Venter nr. 2, men vet ikke kjønn, har gutt på 4 fra før. Christel:) ...har LITT jentefølelse...har en gutt fra før!! 7. januar ------------------------------------- Pineappel: Tipper? Hmmm...Uvisst enda Ingrid__22: Magefølelsen sier jente.. KarianneG. UL 8.august!! Jippi!! Følelse av at det blir gutt... nyttårsbarn* blitt spådd en liten jente:) håper det Fru Lee venter nr. 2. Har ingen følelse på om det blir gutt eller jente, det blir spennende å se!! 8. januar ----------------------------------------- ka-ping Venter jente nr. 2 tone-27:Venter gutt nr 2. Fødested: Finnsnes/Midt- Troms 9. Januar ----------------------------------------- linaw. hej.. jag har varit på ul i dag.. helt fantastiskt.. ja får en gutt.. han va så fin.. chri chri-83: Vår første Trinic: venter jente og skal føde på Ringerike, hvis alt går som planlagt. 10. Januar --------------------------------------- Beaja: tror det blir jente :-) (skal på ultralyd 16. august) dure. Har en gutt på 19 mnd. fra før. Venter gutt igjen. smaskeli 10.jan.07. 2 forskjellige jordmødre sier det blir jente ;o) Veslemor77 Føder på riksen og venter ei lita tulle markus&morgan jeg venter to gutter. Gullemor75: Venter førstemann 10. januar 07. Skal føde i Drammen. -tuskepus-10.01.07- førstemann, venter gutt. 11. Januar --------------------------------------- muy feliz:) : Tingeling84, har en jente fra før. ¤ - Chloè - ¤, 11.januar. Vi får en gutt. Ullevål:) LMI76: Venter vårt første barn. Vet at det blir en liten gutt. Bor og føder i Kristiansand. Gleder oss masse! ) LMI76 12. Januar --------------------------------------- Vinterbarn;O) . magica*fra*tryll Tror på gutt. Snøffels :Ingen barn fra før Bellen :Venter gutt:) tass1: min første Ninnen. Venter gutt Ine16, 12.01.07 Hei, eg vente ei jenta mens termin 5januar men ul termin 12januar, er fra stavanger. phoom venter jente 12 januar, flekkefjord sykehus druen Tess/ januargutt: Skal på føde B på Ullevål. Venter gutt 1/4 islending i magen: Er førstegangsfødende og venter ei lita jente! LeTo: venter en gutt Føder på Tønsberg sykehus. 13. Januar ---------------------------------------- Kris: tipper jente Emmisb: Tipper d blir en gutt:o) Guro Ailin Tønsberg- Nr 1 annc79: skal føde på ullevåll Lena Marie 83: skal føde ved Levanger Sykehus. 14. Januar --------------------------------------- emmi min 1., samboers 2. tror det blir jente. mammaja venter nr. 2 lillenurk. Vi har bestemt oss for å ikke vite om det blir gutt eller jente, men jeg tror det blir en gutt ja Nia07: Min første!!! Gleder meg sååå mye!!! Og det er en gutt :):) Skytten 72: Venter barn nr. 4, ei jente 15. Januar ------------------------------------- *C83*: tipper gutt Hanne hanne-okmh ME:) : 23, Arendal, magefølelsen sier gutt... vibs82, Stavanger marcusw har gutt 5 år, jente 3 år og gutt 14 mnd. Hadde vært morsomt med en jente nå nutri: Stavanger, første baby bolla piggsvin. Rogaland Nalim: Venter jente 16. januar --------------------------------------- Baby i januar: Aner ikke kjønn!! Tirilill: Jeg har plutselig fått slik rar følelse av at det er ei jente... Chabe: Bor i Bergen og venter nr to som er en liten gutt 16 januar. Har en jente på 2 år og 8 mnd fra før. soulbeauty Min første jippi 3 gang : venter gutt, har to jenter fra før! athea Venter jente 17. Januar --------------------------------------- Frumus. Venter nr. 4 : Tror det blir gutt Ann_Det blir jente scania: Vemter gutt 18. Januar -------------------------------------- lille_lupp : har en følelse på gutt!! AMRE : Tror jeg får en jente til Malønna- Tror jeg får gutt nr.2 krygh : Tror det blir jente *Luna*: ...tenker gutt, men aner ikke hvorfor.. Zoomer - m/bolle i ovnen! januar. Jeg venter en liten jente (har en gutt født Juli 2005 fra før). Skal føde på Riksen. rahi. Dette er vårt andre barn - har en flott jente på 5 som gleder seg til å bli storsøster. Venter gutt 19. Januar ------------------------------------ Mamma'n til gullungen! Vi har fått fødeplass på Ullevål og får mest sannsynlig en liten jente til (har en jente fra før på 2 år). 20. Januar ---------------------------------- Webguri: Har to gutter og håper på enda en gutt (men tar en jente også, altså ;o) babyjanuar: har en jente, mannen tror det blir en erik bbk&2småspirer : Termin 20.januar, men kommer med KS 2.januar Tvillinger, 2 jenter kristina_venter_jente mamman_til_trolla venter jente 20.januar Envi: Har en gutt 21. Januar ------------------------------------ K@rine : har en gutt og ei jente, har ingen spesiell følelse enda... sweet dreams: har jente, ønsker jente, tipper jente:) Kassiopeia, 31 år, gutt på 1 1/2, Kongsberg liveandrea. Har en gutt fra før, håper på jente! lin 86. vår første... 1luring10l : har verdens beste gutt, håper på jente nå chris_24 Førstemann, blir en gutt:) liten jente i magen vi får ei lita jente 21 januar. vi er gift og dette er vårt første barn.. deniz: Venter gutt. Tonje * rød koffert: vi venter i spenning på vårt første barn! @nneliten *termin 21.01.07* Venter forresten på en lillebror her! Har en gutt født 5. april 2005 fra før. KK Bergen 22. Januar ------------------------------------- Hagefrøken: har en gutt og har en følelse på at det blir en rakker til! Tilda..*januarbaby* ,Lillehammer 18år- og i tvil : Bor i Trhiem, men flytter snart til Bergen maybe_01: har en gutt-hva blir det nå? Helene-81 22.01.07 23. Januar ----------------------------------- Humørsvingningen: håper gutt men gla så lenge den er frisk. Thrininho selma07 Er ny her:-) Har terminn 23. januar, og skal føde på ABC klinikken på ullevål! Drømmen *Prinsesse23.01.2007* venter en liten prinsesse! ) endelig et lite nurk:) , Oslo heidimor74 , min første , og det er en liten gutt drammen Guttjan07 - Trondheim Fisk-23 De sier det er ei jente, Oslo. mamma til 5,snart 6: venter gutt 23. januar! 24. Januar -------------------------------- Gravid-Guri Har en gutt fra tidligere forhold,- og venter et nytt familiemedlem Fru P og Lille My kk75 Sannsynligvis ei jente Svella: Her er det ventet en gutt 25. Januar ------------------------------- Mie78: Førstemann, håper gutt, men jente er også hjertelig velkommen ludda Tror det blir gutt. SpongeBob Var på UL i går, og skal ha en liten gutt til. Me:) ludda Bea 80, termin 25 januar ;) Gutt 26. Januar ------------------------------- Madagaskar:-) Huldra med baby i magen: Tror faktisk at jeg får tvillinger, en av hvert kjønn Sjtat: håbe på jentå denne gongen,mn he ingen følelsa. elma81 Spurte ikke etter kjønnet. Syntes det er spennende å vente med det til fødselen mam80 Har en gutt på snart 3 år, tror jeg berer på en liten jente Lykkeliten85 legen mente det var gutt, men var ikke litt usikker "lille my på vei" Ei lita tulle på vei FødtMedEnPilleiPanna : venter gutt ambujenta: venter jente stinemarie: Vi venter en prinsesse, kristiansand 27. Januar --------------------------------- SimsalabinBaby! : tar i mot både gutt og jente eller begge deler ; ) Lise Merethe:2 gangs fødende..magefølelse sier jente vinterblomst:-) Har en gutt fra før, og han tror det blir tvillinger... Tror ikke det, men tar imot alt med glede :-) miniinme: bare føler det er ei lita pie... TinyTiny: :-) Nr tre for oss. Vintergutt i magen=) høygravid Venter en stor gutt anna77 Venter jente 28. Januar ------------------------------- Mor for 2.gang: har en datter på 4 år fra før, kanskje d blir en gutt den her gangen;) Samboer87: Jeg er 18 år bor sammen med samboeren min og en liten hund, førstegangsfødende...føler på meg at det er en gutt.Blir like glad uansett! sambo vil ha gutt jeg jente heeh.. Bjarne Marie LilleLe Minni`s nr 2:) Termin 28.januar. Har ei jente fra før på 2år og 3mnd. Og venter kansje gutt denne gang:-) Jeg er gift og snart 26år. 28januar:) får ei jente:) venter jente 28. januar: , og venter en jente. Har to fra før og håper egentlig på å få ca en uke før tida :-) binna77 venter jente Beate-81 + gullklumpen (ca. denne datoen...) Camz, har en gutt på 19 mnd fra før av. 29. Januar ---------------------------- Line & Richard: Første barnet - blir gutt i følge den kinesiske kalenderen vivi79 Vi venter ei jente!!! Angelina23. Fått beskjed om at det er en liten gutt =) JanuarBaby:) venter gutt Kreps-77: Venter jente nr.2:) 30. Januar --------------------------------- CuTrin: Håper på jente, har en 4 år gammel gutt. huldra har baby i magen Mazz:Har en to år gammel gutt, så jeg håper det blir ei lita pia denne gangen. mamma mia1 Ella84 - ønsker meg begge kjønn Ikke sååå langt igjen... det blir nok en liten jente! Er 30 år og bor i Asker. 31. Januar --------------------------------- lykkelig brystspreng: Tror det blir jente kulpåmagenigjen kommende mamms Mia_Januarbaby: Mistanke om 2 marie: min første, kjønn ukjent ennå Pea in the pod Venter jente 31.01.07! FØDSELSLISTE 13.12 Januarbaby07: Fikk lille Live 13.12 20.12 inger30: Mohammed Daniel kom kl 22:01 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7557964-terminliste-med-f%C3%B8dselsliste-uke-52-oppdatert-2612/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erimar Skrevet 27. desember 2006 #2 Del Skrevet 27. desember 2006 Venter gutt 19.januar, skal føde på Nordlandssykehuset i Bodø.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7557964-terminliste-med-f%C3%B8dselsliste-uke-52-oppdatert-2612/#findComment-7562658 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå