Anonym bruker Skrevet 26. desember 2006 #1 Skrevet 26. desember 2006 og at det er mulig altså. Oldeforeldrene hennes er veldig greie de, men hva i h...... skal de gi jenten plommesaft, krem og is for. Hun er 5 mnd og jeg måtte si det 3 ganger. Typen sa ingenting...:-( (hans side) Tilslutt ble jeg sur, uten å vise det og sa jeg skulle hjem for jenten var trøtt og skulle legges i egen seng..
*shehasmyheart* Skrevet 26. desember 2006 #2 Skrevet 26. desember 2006 Skjønner meg ikke helt på det der. Er så om å gjøre å få i de alt mulig! Trodde ikke de skulle ha så mye når de var så små jeg da... Sånn er det hos oss også. Jeg er vist en kjip og streng mamma;) Men de hører heldigvis på meg da. Jenta her er 6 mnd. Syns du skal si det jeg. Er du som mamma som bestemmer. Og kanskje ender opp med en unge som spyr og får vondt i magen... Ikke alt som tåles like bra i de små magene...som ikke er vant til så mye annet en melk (og grøt kanskje?). Si i fra på en rolig måte, så hører de nok på deg skal du se. Og lurer på om de husker så mye fra når de hadde små selv egentlig...virker jo ikke sånn bestandig;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå