Gå til innhold

Kan noen være så snill og svare meg??

Anbefalte innlegg

Hei hei..

Lurte bare på om det er noen av dere som har opplevd bivirkninger på pergo og i tilfelle, hva slags??

Litt nervøs før start her.. Aner ikke hva jeg begir meg utpå!! Skal hvertfall på dobbel kur, så alle dere som har erfaringer....Bring'em on!!!!!

Blir kjempeglad for svar..

Fortsetter under...

Hei på deg!

Merket ikke noe til at jeg brukte pergo, og jeg brukte dobbel dose leeeenge (ca 14 mnd). De hjalp dessverre ikke meg, men nå er jeg gravid i uke 14, helt uten hjelpemidler;)

Men jeg tar metformin 3 ganger om dagen.Gjør du? Min gyn. anbefaler det når en har pcos.

Lykke til!!!

Nei, jeg tar ikke det.. Men så vidt jeg har forstått på min gyn, så har jeg PCO (uten S..)

PCOS er en mer alvorlig form.. Men skulle ønske jeg hadde fått litt info om metformin av legen, hvertfall siden jeg har skjønt at det reduserer risken for SA! Og en del symptomer..

Skal på glukosebelastning torsdag 4 januar, så da kan jeg jo stikke innom gyn og høre om metformin!!

Etter og ha vært her inne har jeg nemlig lyst å prøve det!! :)

Hvor får jeg tak i metafomin?

Jeg hadde magesmerter under EL... I ca 5-6 dager... Ble ikke gravid. Har null peil på hvorfor jeg ikke ble det... Hadde også selv en del gravidsymptomer kort tid før jeg fikk TR... Gikk på dobbel dose...

Annonse

Du får utskrevet metformin av gynekologen din. Jeg har PCOS, og jeg gikk på pergo + metformin i 6 mnd, uten resultat. Deretter fortsatte jeg på metformin, men erstattet pergo med ovitrelle (hormonsprøyte).. Ble da gravid på første forsøk:) Er nå 8 uker på vei.. Jippi..

Husker når jeg gikk på pergo så fikk jeg hetekopper,tissa mye om natten,ømme bryster.Jeg gikk på en enkel kur så ei mnd fra så dobbel og så ei mnd fri og så site mnd på 3pergo kur og der satte den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...