Gå til innhold

Jeg har syke tanker

Anbefalte innlegg

Skrevet

...vet godt at man må ha samleie for å bli gravid... og jeg vet godt hvem som er far til mitt barn...., men jeg har helt syke tanker på at det kan være en annen... at sæden hans har ligget igjen på dosete (?) - dorullen, gulvet der jeg faktisk lagde barnet mitt etc..Jeg er ikke dum altså, svært oppegående, men har fått disse syke tankene i hodet mitt... Skikkelig jævlig ! Gruer meg for fødselen for barnet vil se helt annerledes ut - dvs helt annet farge... Hjeeelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du skal ta kontakt med en psykolog jeg hvis du får de såkalte "syke" tankene i hoden.

Man kan IKKE bli gravid av en dorull eller et dosete.

Skrevet

He he. husker jeg hadde det sånn med 1 mann. Var livredd for at det skulle komme ut en neger eller en unge som var totalt ulik oss slik at sambo skulle tro han ikke var faren.

Ikke noe morsomt, men det går nok bra skal du se:)

Skrevet

Godt det er flere som har / har hatt syke tanker, vet jo at man ikke kan bli gravid av et dosete etc, hehe, så psykolog er ikke nødvendig :) Anonym forstår ikke hva jeg mener. Men, takk ♥Lillemor♥, du forstår..

Skrevet

Det er nok hormonene som spiller oss ett puss. Så mye rart man kan tenke, som du skriver så vet jo du at tankene dine ikke er riktig, hadde vært bekymingsverdig hvis du var virkelig sikker på at tankene var riktig. Lykke til!

Skrevet

har hørt flere som har sånne tanker, selv om de vet at de kun har hatt sex med han som skal bli far til barnet. Tror dette er en "vanlig" frykt som oftest er helt ubegrunnet!

Skrevet

Vet du, sånn har jeg det litt og... I førsten når jeg var gravid var det skikkelig ILLE, plaga meg veldig. Har ikke hatt sex med noen andre så vet det er umulig...men tenker sånn at tenk om jeg fikk en liten blackout sist jeg drakk og sånn...og ikke husker at jeg har hatt sex med noen andre.

For all del, jeg VET at det ikke er sånn altså, drakk meg ikke så full den kvelden liksom... Men jævlig med de tankene, kan liksom ikke snakke med noen om det heller!

Blir godt når babyen kommer ut om ei uke eller to, så er ho sikkert ganske så lik den fantastiske pappan sin tenker jeg!!!

Skrevet

Godt vi er flere, jeg også VET at det er pappaen som er pappaen, jeg har aldri hatt sex med en utlening, men enda ser jeg for meg den ene mørke ungen bli født etter den andre... Hadde det sånn forrige gang også.. Og det er liksom sånn man ikke kan snakke med noen om.

Skrevet

Sant det, godt å høre at det er flere som har det sånn!!! Vet ikke hvor lenge det er til termin for din del, men jeg har bare et par uker igjen, og det har heldgivis blitt bedre/roligere med de tankene de siste to månedene...

Skrevet

jeg har 7 uker igjen, og kjenner spenningen øker.. Men, når tankene kommer avfeier jeg de... også dukker de opp igjen.. Rart altså

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...