Gå til innhold

Panikk

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Etter et svangerskap utenfor livmoren i høst, fant jeg ut lille julaften at jeg er gravid igjen. Jeg er kjempelykkelig, samtidig som jeg har panikk for at det skal gå galt igjen. Har fjernet den venstre egglederen, så nå har jeg blitt gravid via den høgre. Skal til legen på torsdag. Andre som har lignende erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja -og jeg fikk også panikk.

Gravid utenfor livmoren i vår - fjernet eggleder

Er nå gravid igjen i uke 7+3. De første ukene kjente jeg på magesmerter nesten hele tiden. Dro til legen og fikk henvisning til sykehuset til UL. Han anbefalte meg og vente til til jeg var kommet minst 6 uker. Etter at de på UL kunne bekrefte at det ikke var svnagerskap utenfor livmor denne gang, ble magesmertene betydelig mindre. Her spiller nok det psykiske inn en god del ja,

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en god venninne som ogsaa var gravid utenfor livmoren og maatte fjerne en eggleder. Hun ble gravid ganske raskt igjen etterpaa og har faatt en nydelig liten jente. Alt gikk fint med det neste svangerskapet. Lykke til jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei....

jeg ble hasteoperert i sept pga exu graviditet. Venstre eggleder sprakk og måtte fjernes. 10 dager etter operasjonen hadde jeg el og ble jammen gravid igjen på første forsøk. Jeg er nå 13+2 og jeg var igrunn veldig sikker på at det skulle gå bra denne gangen. Alt føltes bedre ut denne gangen enn forrige. Jeg blødde også litt sist, samt av og til intense smerter i magen, pos graviditetstest men lav hcg-stigning. Denne gangen har jeg ikke hatt noe annet enn en pos test og i uke 7 var jeg på ul og fikk bekreftet at spiren satt der den skulle.

lykke til det går helt sikkert bra denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tilbakemeldinger. Hjelper alltid å høre fra andre som har vært i samme situasjon. Nå er jeg i uke 4 eller 5 tror jeg, og kjenner ingen symptoner på at jeg er gravid. Lurer på hva legen kan gjøre så tidlig i svangerskapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...