Gå til innhold

Noen andre med termin 15. august 2007? Hvordan kom du frem til terminen?

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Jeg var på UL forrige fredag, 22.des., og fikk da beskjed om at jeg var 6+1 den dagen.

Så hjertet slå på den 5mm store skatten min:)

Men......fikk beskjed om at jeg da hadde termin 15. aug da befruktningen hadde skjedd 22.nov.(som da er egguttaket).

Når jeg nå idag går inn på siden min her, så får jeg beskjed om at jeg går i svangerskap uke 8?

Hvordan kan det ha seg da jeg var 6+1 for 4 dager siden? Det er jo bare feil det....

Men hvem regner feil? Jeg, klinikken eller BIM?

Noen andre?

Klemmer:)

Fortsetter under...

Hei Ivf !

Vi er jo temmelig likt i løypa så jeg tenkte jeg kan si hva jeg har;

Jeg husker ikke hvordan jeg regnet ut men prøvde på to ulike måter her på nettet og kom til den 15.aug. begge gangene. Og da var jeg 6+1 torsdag den 21.des. da jeg var på UL. Legen regnet ut til den 16.aug. så jeg sier til meg selv midten av august. Det er jo svært få barn som kommer akkurat på selve termindato uansett.

Det at jeg har fått to dager senere termindato enn deg(er en dag lenger og fått dato en dag etter deg, 1+1=2) skyldes nok at de jeg har fått termindato fra er fra innsetting og ikke uthenting...tipper jeg.

Hvordan er formen din ellers IVF ? Selv er jeg småkvalm hele tiden, men ikke begynt å spy ennå, veldig kvalm og øm i mage og pupper.

Fortalte det til familien nå i julen, merkelig har liksom ikke helt gått opp for meg selv og så se familien glede seg stort på våre vegne er flott og litt merkelig. Var innom en butikk for å kjøpe belte for gravide til bruk i bilen, og så alt utstyr,klær, leker, det er jo et eldorado å gå på slike steder, men har bestemt meg for ikke å kjøpe noe på lenge ennå så det ble med denne sele saken jeg skal begynne med snart (den anbefales fra ca uke 12, men da magen er øm er det litt mer behagelig å bruke den.

Ønsker deg en fortsatt fin jul og et kjempegodt nytt år som gravid !

Klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...