**My little Miss drama and I** Skrevet 26. desember 2006 #1 Skrevet 26. desember 2006 Vet at dette er ikke noe farlig ,men kan noen forklare meg hva det er? Det har skjedd veldig mye de siste dagene ,det gjør ikke vondt ,men hele magen blir steine hard... Er det livmora som strekker seg eller? Takk for svar:-)
tessa4? Skrevet 26. desember 2006 #2 Skrevet 26. desember 2006 Hei hei! Siste svar før jeg beveger meg inn på 3.trimester:-)...Har hatt akkurat det samme de siste to ukene, og det er nok kynnere som er i full gang :-) Ha en fortsatt flott juleferie :-)
**My little Miss drama and I** Skrevet 26. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. desember 2006 Så heldig du er da:-).. Lykke til videre... Gjør ikke kynnere vondt da?!? hmm jaja, synes bare de kom litt ofte;-)
doble Skrevet 26. desember 2006 #4 Skrevet 26. desember 2006 Nei, kynnere skal ikke gjøre vondt...men kan være litt ubehagelig når det strammer seg veldig og lenge.. Men ikke farlig. Kan være greit å stresse litt ned da hvis du får det mange ganger daglig;)
Lothiriel Skrevet 26. desember 2006 #5 Skrevet 26. desember 2006 Jeg er bare litt over 15 uker, og jeg har også det...ikke livmora som er hard, men hele magen. Og det har jeg lest at har noe med hormoner og gjøre. Men dere andre er nok litt lenger på vei enn meg, så det er vel kanskje ikke det samme )
**My little Miss drama and I** Skrevet 26. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 26. desember 2006 Hmm nei si det? Jeg stresser jo ikke da, har logget på sofan siden julaften så;-)... hehe.. skal høre med legen, skal dit 2.januar så.. Ja det er litt ubehagelig til tider ,men går fort over . hmmm.. mye rart som skjer med kroppen ...:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå