Gå til innhold

3D-ultralyd i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det er lang ventetid for å få tatt 3D på Majorstuaklinikken i Oslo? Og hvor langt i svangerskapet man burde være for å få størst utbytte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitat fra nettsiden deres (www.majorstuaklinikken.no): "Den beste 3D-bildeopplevelsen får man mellom uke 24 og 34 (før hodet går ned i bekkenet)."

Jeg ringte selv dit for en tid tilbake, men var ute i aaaaaaaltfor god tid.. hehe. Fikk inntrykk av at de ikke hadde lang ventetid, nei - tvert imot. "Ring en uke før du vil komme til oss", sa damen som svarte telefonen. Ville kanskje ringt litt før det for sikkerhets skyld, men månedsvis i forveien var ihvertfall ingen vits ;-)

Skrevet

Det hørtes jo oppløftende ut:)

Har du vært der enda? evnt når har du tenkt deg dit?

Vi får vel drøye det noen uker til, selvom vi dør av spenning og utålmodighet;p

Skrevet

Hehe, jepp - får smøre meg med tålmodighet jeg også! Er bare i 16. uke ennå! Men synes det er vel verdt tusenlappen når tiden melder seg ja! Har en venninne som var der, hun fikk med seg dvd og greier.

Skrevet

He, he, tålmodighet er ikke det jeg har mest av etter at jeg ble gravid:p

Men nå er vi i uke 23, så da kan vi jo snart bestille time!! Håper det blir velbrukte penger?:/ gøy å se babyen enda bedre!!

Fikk hun dvd med hele seansen, eller bare snutter??

Skrevet

Det vet jeg dessverre ikke. Ring i morgen og spør du! Gleder meg til å høre hvordan det går :-)

Skrevet

Får gjøre det.. Takk for hjelpen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...