♫ rockesmurf og smurfejenta♥ Skrevet 26. desember 2006 #1 Del Skrevet 26. desember 2006 Ok disse alternativene har vi og vi klarer absolutt ikke å bestemme oss...litt hjelp å få??gjerne med mellomnavn.. Anna, Hanna, Mari, Tiril, Ine-a, Pia, Frida, Pernille, Thea eller Sara.....skjønner dere problemet eller?? termin om 5 dager.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madame Min Skrevet 26. desember 2006 #2 Del Skrevet 26. desember 2006 Mange fine navn, men jeg syns Tiril var et veldig nydelig og uvanlig navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3mom Skrevet 26. desember 2006 #3 Del Skrevet 26. desember 2006 Hanna eller Sara! De ande navnene var også fine :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oktoberjentene;) Skrevet 26. desember 2006 #4 Del Skrevet 26. desember 2006 pernille =O) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. desember 2006 #5 Del Skrevet 26. desember 2006 Tiril eller Pernille liker jeg best:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. desember 2006 #6 Del Skrevet 26. desember 2006 Ikke bestem dere! Bestem dere når barnet er født, da får dere se hvem hun er om hun er en Anna, eller en Mari, eller ... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
//MAM\\ Skrevet 26. desember 2006 #7 Del Skrevet 26. desember 2006 Synes Frida er så fint jeg! Angrer på at vi ikke kalte jenta vår det... Ellers synes jeg Hanna også er kjempe fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosalin Skrevet 26. desember 2006 #8 Del Skrevet 26. desember 2006 Skal vedde på at dere bestemmer dere når dere ser hvem hun er. Kanskje om noen dager, når dere har blitt litt kjent med hverandre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #9 Del Skrevet 27. desember 2006 Synes Ine Mari er et fint navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 28. desember 2006 #10 Del Skrevet 28. desember 2006 Mari, Ine eller Pernille var fine synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neste på vei Skrevet 28. desember 2006 #11 Del Skrevet 28. desember 2006 barnet trenger ikke få navn før det blir født. En venn av meg ventet faktisk et par uker etter fødselen før lillegutt fikk et navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vrimle Skrevet 28. desember 2006 #12 Del Skrevet 28. desember 2006 1.Tiril 2.Ine 3.Hanna 4.Mari 5.Anna 6.Frida 7.Pia 8.Pernille 9.Sara 10.Thea Mellomnavn: Sofie-a, Adine, Marie-a. Dere kan kanskje prøve å sette sammen noen av de navna dere har så dere får brukt to? Jeg ville valgt ett av de tre øverste:) Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjærlighet <3 Skrevet 28. desember 2006 #13 Del Skrevet 28. desember 2006 Likte Tiril jeg...Kjenner ei som heter det og hun er super koselig:-) Men det er bare å slappe av, navnert kommer etterhvert. Jenta vår fikk navnet ned engang hun var født,mens gutten vår ikke ble gitt offisielt navn før han var ca 8 uker.... Vi klarte aldre i å bli enige!!:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janus-guttemamma Skrevet 28. desember 2006 #14 Del Skrevet 28. desember 2006 storebror fikk ikke navn før han var nærmere 8 uker han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
augustjanuar Skrevet 28. desember 2006 #15 Del Skrevet 28. desember 2006 likte godt tiril og sara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå