Gå til innhold

Flere her som er så trøtt som de aldri har vært før?


Kystrøya

Anbefalte innlegg

Jeg kunne sovet døgnet rundt altså dersom jeg hadde hatt muligheten til det. Takk gud for at samboeren min er hjemme nå slik at jeg har mulighet til å hoppe i senga innimellom. Håper det går over snart, ellers vil jeg ikke klare å komme meg på jobb hehe :)

Nå er kvalmen borte da (har mens-termin 06.08), og det bekynrer meg pittelite grann i og med at jeg hadde litt brunaktig utflod hele helga + litt blod i trusa søndag og igår.... Trodde man var kvalm lengre enn som så. Bare vært kvalm noen uker jeg... Jaja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yepp, trenger normalt mye søvn, men etter at jeg ble gravid ønsker jeg å sove hele tiden. Er ikke mye til selskap på kveldene, sitter å dupper foran TV'n. Kjekt med juleferie nå, så får jeg samlet kreftene. Er livredd for at mine kvinnelige kollegaer skal gjette at jeg er gravid, hvis de ser hvor trøtt jeg har blitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er vanligvis en som kan sitte oppe lenge på kveldene, men nå går jeg å legger meg i halv 9-9 tiden... har ikke sjangs om å holde øynene åpne lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trøtt er bare forbokstaven, er trøtt hele tiden. Gruer meg til å ha ting jeg MÅ nå, som jobb, studier og ikke minst så gruer jeg meg til å å reise til Barcelona for å studere, pga at jeg er så sliten og kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...